Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu

1 opinia

Format:

ibuk

Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.


Liczba stron160
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-836-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  1. Metoda badań a jakość poznania rzeczywistości. Z badań nad asymetrią informacji w przekazie reklamowym (Jan W. Wiktor, Katarzyna Sanak-Kosmowska)    11
  2. Współdziałanie nabywców finalnych z oferentami w kontekście wzajemnego zaufania (Agnieszka Izabela Baruk)    31
  3. Uwarunkowania kulturowe prowadzenia zogniskowanych wywiadów grupowych (Grzegorz Maciejewski)    45
  4. Wykorzystanie metody case study research w badaniu procesu umiędzynarodowienia sieci handlowej (Marcin Komor)    60
  5. Metody i podejścia badawcze stosowane w badaniach kultury jakości (Marta Tutko)    74
  6. Jakość ma znaczenie – wpływ jakości bodźców eksperymentalnych na wyniki badań w marketingu (Małgorzata Karpińska-Krakowiak)     87
  7. Grywalizacja w służbie badań doświadczeń konsumenckich (Michał Ścibor-Rylski)    97
  8. Identyfikacja consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym (Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk)    109
  9. Technika odwróconego ladderingu jako sposób badania wiedzy konsumenta o produkcie (Beata Marciniak, Wojciech Trzebiński)    125
  10. Metody badania wpływu opakowań na zachowania zakupowe konsumentów (Monika Ratajczyk)     145
  11. Segment srebrny seniorów jako podmiot badań ankietowych: problemy i trudności (Magdalena Dołhasz)     159
  12. Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej – budowa i walidacja (Iga Rudawska)    172
  13. Problemy systemu ochrony zdrowia oraz bariery współpracy na linii lekarz POZ – lekarz specjalista w świetle badań jakościowych (Marcin Haberla)    183
  14. E-usługi w służbie zdrowia jako nowy wymiar medycyny – rodzaje usług i bezpieczeństwo danych medycznych (Iwona Czerska)    197
  15. Identyfikacja i ocena innowacyjnych postaw mieszkańców aglomeracji poznańskiej (Szymon Michalak, Paweł Bartkowiak)    210
  16. Re-wartość odpadów komunalnych – garbologia w sektorze handlu (Beata Reformat, Izabela Sztangret)     221
  17. Badania marketingowe – wykorzystanie w PKP SA (Mirosław Antonowicz, Monika Kicińska-Jezierska)     236
  18. Badanie wewnętrznego public relations na przykładzie Uniwersytetu Szczecińskiego (Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Joanna Kowalik)     253
  Zakończenie     261
  Summary    262
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia