Marketing nowych technologii i produktów B+R

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,97  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

11,9719,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.


Liczba stron158
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8220-204-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     9
  
  Rozdział I. Rozwój marketingu nowych technologii i produktów B+R     13
  1.1. Zarządzanie efektami działalności B+R    13
  1.2. Rozwój marketingu w sektorze B+R    17
  1.3. Typy i rozwój nowych technologii i produktów B+R    23
  1.4. Wiedza jako podstawowe źródło nowych technologii    28
  
  Rozdział II. Strategie i modele rozwoju nowych technologii i produktów B+R, dyfuzja innowacji    33
  2.1. Strategie pchania – push, i ciągnienia – pull    33
  2.2. Wybrane modele transferu wiedzy, komercjalizacja technologii i dyfuzja innowacji    40
  2.3. Niepewność otoczenia marketingowego nowych technologii i produktów B+R    47
  
  Rozdział III. Instrumenty marketingu mix    55
  3.1. Prototyp    55
  3.2. Produkt – technologia    65
  3.3. Cena i czynniki wpływające na decyzje cenowe    69
  3.4. Promocja i selektywne budowanie przekazu informacyjnego    81
  3.5. Dystrybucja, miejsce, kanały dystrybucyjne    87
  3.6. Ludzie – kluczowy personel w procesie rozwoju nowych technologii    95
  3.7. Procesy wdrożeniowe nowych technologii i produktów B+R    101
  
  Rozdział IV. Koncepcje oceny dostępności rynku i wsparcia rozwoju nowych technologii i produktów B+R     109
  4.1. Ocena gotowości technologicznej    109
  4.2. Metodologie oceny potencjału i dostępności rynku    115
  4.3. Koncepcje marketingowe wprowadzania nowej technologii na rynek    120
  
  Rozdział V. Modele wprowadzenia technologii i produktów B+R    125
  5.1. Licencjonowanie    126
  5.2. Nowe przedsiębiorstwo    136
  5.3. Konsorcjum badawczo-wdrożeniowe    140
  
  Bibliografia    147
  
  Spis tabel    155
  
  Spis rysunków    157
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia