Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym

Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,96  19,95

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

15,9619,95

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów.
W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów.
Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych.


Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.


Liczba stron142
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8220-147-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Rozdział 1. Współczesny konsument i jego preferencje    11
  1.1. Konsument omnikanałowy jako jednostka    11
  1.2. Konsument omnikanałowy jako członek społeczności    26
  
  Rozdział 2. Centra nauki w dobie komunikacji omnikanałowej    35
  2.1. Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym    35
  2.2. Komunikacja marketingowa w centrach nauki    43
  
  Rozdział 3. Konsumenci centrów nauki i ich potrzeby w aspekcie implikacji dla komunikacji marketingowej    53
  3.1. Metodyka badania    53
  3.2. Grupa badana    56
  3.3. Preferencje konsumentów w zakresie spędzania czasu wolnego    60
  3.4. Potencjał narzędzi komunikacji marketingowej w komunikacji centrów nauki    72
  3.5. Świadomość marek centrów nauki oraz ich pozycjonowanie    91
  3.6. Znaczenie różnych form przekazu w komunikacji marketingowej centrów nauki    101
  3.7. Komunikacja omnikanałowa w działaniach marketingowych centrów nauki    118
  3.8. Konsumenci centrów nauki w środowisku omnikanałowym – kluczowe wnioski z badań    119
  
  Rozdział 4. Omnikanałowa komunikacja marketingowa w centrach nauki – synteza    123
  
  Bibliografia    127
  
  Spis tabel    135
  
  Spis rysunków    137
  
  Narzędzia badawcze    139
  Kwestionariusz ankiety    139
  Dyspozycja do wywiadu    144
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia