Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 35

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 35

1 opinia

Redakcja:

Bożena Matyjas

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

21,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.


Liczba stron301
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ARTYKUŁY I ROZPRAWY
  MARIOLA WOJCIECHOWSKA, DARIUSZ ADAMCZYK, Wartość pokój na świecie
  w systemie wartości młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    11
  HENRYK CUDAK, SŁAWOMIR CUDAK, Znaczenie rodziny w procesie
  wychowawczym dzieci i młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    37
  URSZULA SZUŚCIK, Percepcja wzrokowa w stymulacji twórczości plastycznej
  dziecka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    53
  MONIKA LEWICKA, Dziecko w kontekście świata wartości rodziców. Realizacja
  zadań wynikających z rodzicielstwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    63
  KATARZYNA ROGOZIŃSKA, O potrzebie kształcenia studentów – przyszłych
  nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w zakresie emisji głosu    77
  MARLENA STRADOMSKA, Zasoby indywidualne wolontariuszy pracujących
  w klinikach medycznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    89
  ANNA KANABROCKA, Connectivism. Implications for andragogical activities
  during professional gatherings . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    103
  DOROTA BEŁTKIEWICZ, Rola literatury w procesie kształtowania się
  kompetencji kulturowej, językowej i komunikacyjnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    119
  MARTA KUCZYŃSKA, Rozwód w retrospekcji rozwiedzionych matek . . . . . . . . . .    133
  MARIUSZ CICHOSZ, Education and Ideology – within the Framework of Real
  Socialism – Paths of Development of Polish Socialist Pedagogy . . . . . . . . . . .    151
  BADANIA I KOMUNIKATY
  ANNA NOWAK, Edukacja włączająca w opiniach i ocenach nauczycieli –
  doniesienia z badań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    169
  TERESA GIZA, Konteksty (między)kulturowe kształcenia uczniów zdolnych
  na przykładzie badań wśród nauczycieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    183
  ANNA WINIARCZYK, TOMASZ WARZOCHA, Akademicki proces kształcenia
  kandydatów na nauczycieli w zakresie stosowania TIK w edukacji w świetle
  badań studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
  i Uniwersytetu Rzeszowskiego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    199
  EUNIKA BARON-POLAŃCZYK, Komunikacja sieciowa w hierarchii ważności
  działań dzieci i młodzieży w opinii uczniów i nauczycieli (raport z badań) . .    221
  6 M Spis treści M
  ELENA ASMAKOVETS, SŁAWOMIR KOZIEJ, Internetowe fora dyskusyjne jako
  miejsce rozwiązywania realnych problemów przez polskich i rosyjskich
  studentów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    241
  PAULINA FORMA, ANNA KANABROCKA, Kompetencje informacyjne uczniów
  klas IV–VIII oraz ich rodziców – spostrzeżenia po realizacji badania
  pilotażowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    253
  BARBARA GRABOWSKA, MIROSŁAWA PARLAK, Kształcenie nauczycieli
  w Polsce w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej – raport z badań . . .    267
  WERONA KRÓL-GIERAT, PAULINA FORMA, Uczniowie ze specyficznymi
  trudnościami w uczeniu się na egzaminie ósmoklasisty z języka obcego . . . .    281
  RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
  MAŁGORZATA JABŁONOWSKA, JUSTYNA WIŚNIEWSKA, Sprawozdanie
  z X Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    303
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia