„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 29

-28%

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 29

1 opinia

Redakcja:

Bożena Matyjas

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

10,89  15,12

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 15,12 zł (-28%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,89 zł  


10,89

w tym VAT

Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.


Rok wydania2017
Liczba stron219
KategoriaEdukacja
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ARTYKUŁY I ROZPRAWY
  
  ALEKSANDER LOTKO, WOJCIECH SOŃTA, Ocena efektów kształcenia na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu
  
  Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu, s.    11
  
  ADRIAN BERA, Czas trwania amnezji dziecięcej a wybrane cechy osobowości, s.    25
  
  KAZIMIERZ MISIASZEK, Edukacja chrześcijańska dorosłych, s.    49
  
  SŁAWOMIR CHROST, Giuseppe Flores d’Arcais – personalizm pedagogiczny czy pedagogika osoby?, s.    63
  
  GILOR ORIT, GILADA AVISSAR, Professional development of teacher-educators: inquiry based activities and reflective processes, s.    75
  
  ANNA KUZIO, “Look straight into my eyes tell me the truth and not lies”. The exploitation of self-references in shaping self-awareness while
  
  constructing deceptive messages: a case study of polish speaking individuals, s.    91
  
  IWONA MANDRZEJEWSKA-SMÓL, Aktywność edukacyjna osób w wieku senioralnym – wybrane konteksty, s.    109
  
  BADANIA I KOMUNIKATY
  
  ROBERT BOROCH, Sylwetka artystyczna Eugeniusza Bodo oczami studentów kulturoznawstwa – doniesienie badawcze (projekt), s.    125
  
  KATARZYNA STĘPIEŃ, Sześciolatek w szkole – bezpieczeństwo rozwoju oraz potrzeba wsparcia, s.    141
  
  ROBERT BOROCH, Mentoring instytucjonalny na przykładzie Culver Academies, Indiana (USA), s.    149
  
  MAŁGORZATA GANC, RAFAŁ MILNER, WIESŁAW WIKTOR JĘDRZEJCZAK, HENRYK SKARŻYŃSKI, Terapia EEG Biofeedback dziewięcioletniego ucznia
  
  szkoły podstawowej z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej i ośrodkowymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego – studium przypadku, s.    167
  
  PAULINA BARAŃSKA, Creative teacher is a creative child – how a teacher’s professional performance influences children’s activity in a pre-school age.
  
  Theoretic and empirical approach, s.    189
  
  RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
  
  O osobowości i nie tylko – w świetle poglądów Adolfa E. Szołtyska. Recenzja książki Adolfa E. Szołtyska: Filozofia osobowości. Wychowanie a zachowanie,
  
  Wydawnictwo „Impuls”, Kraków 2016 – ALFRED SKORUPKA, s.    213
  
  Sprawozdanie z konferencji „Wsparcie dziecka i rodziny we współczesnym dyskursie psychopedagogicznym”, Kielce, 22 marca 2017 – PAULINA FORMA, s.    225
RozwińZwiń