Logistyka w wydawnictwie

Logistyka w wydawnictwie

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

25,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Pierwsza publikacja w Polsce opisująca zastosowanie logistyki w przedsiębiorstwach wydawniczych. Autorka analizuje zarówno najnowsze metody zarządzania logistycznego, jak i współczesne metody produkcji i dystrybucji książek. Opracowanie obejmuje część teoretyczną i część praktyczną, w której omówiono modele logistyki w trzech wydawnictwach działających na polskim rynku.


Liczba stron346
WydawcaBiblioteka Analiz
ISBN-13978-83-61154-70-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Spis treści

  O książce    9
  Wstęp    15
  1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki w przedsiębiorstwie    19
    1.1. Pojęcie i istota logistyki    19
    1.2. Rozwój i wzrost znaczenia logistyki    29
    1.3. System logistyczny w przedsiębiorstwie    36
      1.3.1. Logistyka zaopatrzenia    45
      1.3.2. Logistyka produkcji    61
      1.3.3. Logistyka dystrybucji    70
    1.4. Logistyka globalna    87
      1.4.1. Logistyka międzynarodowa    95
      1.4.2. Eurologistyka    112
  2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym    123
    2.1. Podmioty – środowisko wydawnicze    127
    2.2. Logistyka zaopatrzenia    131
      2.2.1. Plan wydawniczy    135
      2.2.2. Prognozowanie wielkości nakładów    142
    2.3. Logistyka produkcji    148
      2.3.1. Harmonogram produkcji    152
      2.3.2. Proces redakcyjny    161
      2.3.3. Drukowanie, opakowanie i transport.    168
    2.4. Logistyka dystrybucji    181
      2.4.1. Magazynowanie    186
      2.4.2. Kanały dystrybucji    194
      2.4.3. Obsługa klienta    205
      2.4.4. Koszty dystrybucji fizycznej    220
  3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich    227
    3.1. Model dystrybucji książek w Polsce    228
    3.2. Model dystrybucji książek we Francji    231
    3.3. Model dystrybucji książek w Stanach Zjednoczonych    237
    3.4. Model dystrybucji książek w Niemczech    240
  4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce    245
    4.1. Przykład funkcjonowania niemieckiej firmy „X” na polskim rynku    245
      4.1.1. Logistyka zaopatrzenia    246
      4.1.2. Logistyka produkcji    259
      4.1.3. Logistyka dystrybucji    268
    4.2. Przykład funkcjonowania francuskiej firmy „Y” na polskim rynku    286
      4.2.1. Logistyka zaopatrzenia    288
      4.2.2. Logistyka produkcji    292
      4.2.3. Logistyka dystrybucji    298
    4.3. Przykład funkcjonowania anglo-amerykańskiej firmy „Z” na polskim rynku    305
  Podsumowanie    317
  Bibliografia    327
  Spis rysunków    341
  Spis tabel    343
  Spis wykresów    345

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia