Wybrane aspekty współpracy organizacyjnej

Wybrane aspekty współpracy organizacyjnej

1 opinia

Format:

ibuk

Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.


Liczba stron1
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-825-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  1. Relacja komponentów zaangażowania w pracę z oceną wynagrodzenia (Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska) 9
    1.1. Wprowadzenie    9
    1.2. Przesłanki teoretyczne    10
    1.3. Metodyka badania    12
    1.4. Wyniki badań    15
    1.5. Dyskusja wyników    16
    1.6. Podsumowanie    17
  2. Transfer kapitału psychologicznego z lidera na pracownika. Wiek jako moderator relacji (Milena Gojny-Zbierowska)    19
    2.1. Wprowadzenie    19
    2.2. Przesłanki teoretyczne    20
    2.3. Metodyka badania    22
    2.4. Wyniki badania    23
    2.5. Dyskusja wyników    26
    2.6. Podsumowanie    27
  3. Uwarunkowania rozwoju karier menedżerskich kobiet w branży HR (Joanna Tabor-Błażewicz)    28
    3.1. Wprowadzenie    28
    3.2. Przesłanki teoretyczne    29
    3.3. Metodyka badania    32
    3.4. Wyniki badania    33
    3.5. Dyskusja wyników    36
    3.6. Podsumowanie    37
  4. Relacja między zarządzaniem kompetencjami pracowników a zarządzaniem zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji (Aleksandra Mikła) 38
    4.1. Wprowadzenie    38
    4.2. Pojęcie, istota i cele zarządzania zasobami ludzkimi    39
    4.3. Kluczowe definicje i cele związane z zarządzaniem kompetencjami pracowników    40
    4.4. Powiązania strategiczne między kompetencjami a zarządzaniem zasobami ludzkimi    43
    4.5. Rola i znaczenie zarządzania kompetencjami w subfunkcjach zarządzania zasobami ludzkimi    44
    4.6. Podsumowanie
  5. Współpraca z konkurencją na rynku usług fitness – nowa jakość freelancingu na rynku pracy (Aneta Stosik)    47
    5.1. Wprowadzenie    47
    5.2. Przesłanki teoretyczne    48
    5.3. Metodyka badań    51
    5.4. Wyniki badań    51
    5.5. Dyskusja wyników    54
    5.6. Podsumowanie    56
  Zakończenie.    57
  Literatura    59
  Spis rysunków i tabel    66
  Summary    67
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia