Modele formułowania strategii policji jako jednostki administracji rządowej w Polsce

-30%

Modele formułowania strategii policji jako jednostki administracji rządowej w Polsce

1 opinia

Format:

epub, mobi, pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

24,50  35,00

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

24,5035,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Fragment recenzji prof. Tomasza Kafla z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:


Autorzy podjęli w monografii temat trudny i aktualny, który na gruncie polskim można uznać za nowatorski. Dotyczy on projektowania i wdrażania strategii jednostki administracji rządowej, analizowanej na przykładzie jednostek policji. Podjęty problem doskonale wpisuje się w ramy aktualnych problemów nauk o zarządzaniu i jakości, a także oczekiwań zarządzających tego typu organizacjami. Należy podkreślić, że mimo znacznego dorobku naukowego w obszarze zarządzania strategicznego wciąż brakuje, szczególnie w literaturze krajowej, publikacji i opracowań dotyczących formułowania i wdrażania strategii w organizacjach niezorientowanych na zysk. Niewątpliwie o naukowej wartości monografii przesądza oryginalny autorski model formułowania strategii policji, który w takim ujęciu zaprojektowany został w naszym kraju po raz pierwszy, wypełniając tym samym istotną lukę badawczą. Modele, narzędzia i wyniki badań przedstawione w monografii mają również niebagatelne walory praktyczne. Adresatami monografii mogą być nie tylko osoby profesjonalnie zajmujące się problemami projektowania i wdrażania strategii jednostki policji, a więc pracownicy komend wojewódzkich podejmujący trud opracowania strategii w swoich jednostkach. Mogą być nimi również wszyscy, którzy zaciekawieni są tym tematem. Jej lektura zainteresuje także osoby poszukujące wiedzy opartej na rzetelnych analizach dotyczących istotnych uwarunkowań determinujących strategię i proces jej formułowania. Z pełnym przekonaniem można ją polecić studentom zarządzania i zarządzania strategicznego w uczelniach cywilnych, a także w tych, które prowadzą kształcenie na studiach mundurowych.


Liczba stron313
WydawcaWyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
ISBN-13978-83-65621-73-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia