Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

-23%

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,48  24,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 24,00 zł (-23%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,48 zł  


18,48

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.


Rok wydania2020
Liczba stron228
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-650-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział    1
  Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu    13
  1.1. Pojęcie wartości dla klienta oraz jej cechy i wymiary    13
  1.2. Wartość dla klienta a produkt systemowy    21
  1.3. Modele struktury wartości dla klienta    27
  1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu    35
  1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta    43
  Rozdział    2
  Zarządzanie wartością dla klienta    47
  2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta    47
  2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta    54
  2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta    60
  Rozdział    3
  Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta    66
  3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia    66
  3.2. Typy innowacji oraz ich związki z wartością dla klienta    70
  3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza    74
  3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika    80
  3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta    86
  3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy    99
  Rozdział    4
  Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych    109
  4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie    109
  4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie    115
  4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej    120
  Rozdział    5
  Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr zaawansowanych technologicznie    122
  5.1. Założenia, cele i pytania badawcze    122
  5.2. Metody badań    126
  5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań    128
  5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr zaawansowanych technologicznie    136
  Rozdział    6
  Sieci biznesowe producentów dóbr zaawansowanych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta    143
  6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji    143
  6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr zaawansowanych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta    152
  6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta    162
  Rozdział    7
  Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie w poszczególnych fazach tego procesu    169
  7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania    169
  7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany    178
  7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania    186
  Zakończenie    195
  Bibliografia    201
  Spis rysunków    227
  Spis tabel    228
RozwińZwiń