Podstawy informacyjne marketingu

-15%

Podstawy informacyjne marketingu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

34,00  40,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

34,0040,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przedmiotem tej publikacji jest przedstawienie trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.


Liczba stron212
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-178-8
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wprowadzenie
  
  
  
  Rozdział 1. Rola informacji o rynku w marketingu
  
  1.1. Definicja, typy i kryteria jakości informacji marketingowej
  
  1.2. Nastawienie organizacji do rynku a rola informacji marketingowej
  
  1.3. System informacji marketingowej (SIM) - koncepcja i elementy
  
  1.3.1. Ewolucja koncepcji SIM
  
  1.3.2. Źródła informacji wykorzystywane przez SIM
  
  1.3.3. Ocena potrzeb informacyjnych organizacji i projektowanie SIM
  
  1.4. Rola systemów informacyjnych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa i wartości dla klienta
  
  
  
  Rozdział 2. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł wewnętrznych
  
  2.1. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych klientów - uwarunkowania prawne
  
  2.2. Bazy danych jako źródło informacji o kliencie
  
  2.3. Zastosowanie systemów CRM w zarządzaniu danymi marketingowymi
  
  2.4. Systemy mobilnej sprzedaży
  
  2.5. Big Data jako źródło informacji i wiedzy o klientach
  
  2.6. Wykorzystanie danych wewnętrznych do zarządzania wartością klienta
  
  
  
  Rozdział 3. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł zewnętrznych
  
  3.1. Wywiad marketingowy
  
  3.1.1. Elementy systemu wywiadu marketingowego
  
  3.1.2. Proces monitorowania otoczenia
  
  3.1.3. Narzędzia wywiadu marketingowego
  
  3.2. Rola badań marketingowych w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
  
  3.2.1. Miejsce badań marketingowych w systemie informacji marketingowej
  
  3.2.2. Badania marketingowe stosowane w różnych fazach cyklu życia produktu
  
  3.2.3. Błędy w zakresie gromadzenia informacji za pośrednictwem badań marketingowych
  
  
  
  Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą marketingową
  
  4.1. Pojęcie i cechy wiedzy marketingowej
  
  4.2. Procesy zarządzania wiedzą marketingową
  
  4.3. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą marketingową
  
  4.4. Wiedza marketingowa a kształtowanie wartości klienta
  
  
  
  Rozdział 5. Ocena zarządzania informacją marketingową w organizacji
  
  5.1. Ocena na poziomie strategicznym
  
  5.2. Ocena na poziomie taktycznym
  
  
  
  Załącznik 1. Studium przypadku TÜV Nord Polska
  
  Załącznik 2. Studium przypadku wdrożenia systemu SFA z Sagra Technology Sp. z o.o.
  
  Załącznik 3. Ocena monitorowania otoczenia organizacji
  
  
  
  Bibliografia
  
  
  
  Spis rysunków
  
  Spis tabel
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia