Public Relations. Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce

Public Relations. Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce

1 ocena

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

27,25

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Prezentowana publikacja przedstawia szeroki zakres problemów teorii i praktyki PR, ukazując ogromną przestrzeń komunikowania, która potrzebuje zarządzania zgodnego z wymogami stawianymi dziedzinie public relations. Obecność PR w różnych sferach życia społecznego jest widoczna w rozważaniach teoretycznych autorów zbioru. Obrazują one jednocześnie interdyscyplinarność korzeni PR. W książce przedstawiono wiele ważnych, na nowo opracowanych zagadnień, ukazując PR z perspektywy „czwartej władzy”, w relacjach z marketingiem społecznym, czy miejsce PR w strukturze organizacji. Nowym zagadnieniem prezentowanym w publikacji jest analiza otoczenia w procesie podejmowania decyzji organizacji publicznej, a także analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku.


Liczba stron573
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-479-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    9
  Rozdział I. TEORETYCZNE ZAGADNIENIA PUBLIC RELATIONS    11
    Magda Pieczka PUBLIC RELATIONS THEORY AND THE PROFESSIONAL PROJECT    13
    Henryk Przybylski „CZWARTA WŁADZA”. CZY NAD PUBLIC RELATIONS?    27
    Dariusz Tworzydło PUBLIC RELATIONS W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ KORPORACJI – ZAŁOŻENIA MODELOWE A RZECZYWISTOŚĆ    47
    Aldona Frączkiewicz-Wronka, Hanna Saryusz-Wolska OTOCZENIE JAKO DETERMINANTA PODEJMOWANIA DECYZJI W ORGANIZACJI PUBLICZNEJ    63
    Arnold Pabian ROLA PUBLIC RELATIONS W MARKETINGU SPOŁECZNYM    75
  Rozdział II. WIZERUNEK I JEGO BADANIE    93
    Jacek Trębecki, Piet Verhoeven, Ansgar Zerfass EUROPEJSKI MONITOR KOMUNIKACYJNY – PORTRET BRANŻY PR W CZASACH NIEPOKOJU    95
    Krzysztof Gołata RANKINGI NAJBOGATSZYCH POLAKÓW A WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORCY    105
    Paweł Kocoń ANALIZA DYSKURSU JAKO METODA BADANIA WIZERUNKU    125
    Iwona Pawlas ZNACZENIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OTWIERANIA POLSKIEJ GOSPODARKI    143
    Katarzyna Czech KONCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU JAKO ELEMENT PROMOCJI KRAJU NA PRZYKŁADZIE POLSKI    155
  Rozdział III. PUBLIC RELATIONS W FIRMIE    169
    Barbara Bielicka PUBLIC RELATIONS – JAKO WYZNACZNIK JAKOŚCI W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM    171
    Wojciech Małuszyński OGRANICZENIA AUDYTU KOMUNIKACYJNEGO PRZEPROWADZONEGO SIŁAMI WEWNĘTRZNYMI FIRMY    185
    Piotr Bielawski ZASADY DZIAŁANIA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH    195
    Waldemar Rydzak POLITYKA INFORMACYJNA FIRM A IDENTYFIKACJA POZYTYWNYCH EFEKTÓW SYTUACJI KRYZYSOWYCH    211
    Jolanta Świderska KREOWANIE WIZERUNKU PLACÓWKI MEDYCZNEJ    221
  Rozdział IV. SPOŁECZNE ZAANGAŻOWANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ FIRM A WIZERUNEK    229
    Krystyna Wojcik ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH AKCENTEM WE WSPÓŁCZESNYM KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU KORPORACYJNEGO    231
    Anna Lubecka FIRMY JAKO OBYWATELE. JAK POGROMCY REKLAM WPŁYWAJĄ NA WIZERUNEK FIRM?    249
    Ewa Hope ETYKA – KOMU TO POTRZEBNE?    269
    Jerzy Przybysz KAPITAŁ SPOŁECZNY W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA    291
    Małgorzata Spychała NIEDOBÓR KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH PRACOWNIKÓW JAKO PROBLEM KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE    303
    Agata Branowska ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC PRACOWNIKÓW I WIZERUNEK ZWINNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA    325
    Monika Kantowicz-Gdańska KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY POPRZEZ DZIAŁANIA Z ZAKRESU SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU    345
  Rozdział V. MEDIA A PUBLIC RELATIONS    359
    Mariusz Kuziak RELACJE POMIĘDZY SPECJALISTAMI PR I DZIENNIKARZAMI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ DZIENNIKARZY    361
    Marek Zimnak RELACJA RZECZNIK-DZIENNIKARZ. UWAGI PRAKTYCZNE    385
    Tomasz Heryszek ROLA MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH W KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ NA PRZYKŁADZIE RADIA O PROFILU EKONOMICZNO-BIZNESOWYM    393
    Paweł Sarna ROLA CZASOPISM LOKALNYCH W BUDOWANIU WIZERUNKU REGIONU    401
    Bogumiła Barańska SPOŁECZNA PRZESTRZEŃ INTERNETU    419
    Monika Kaczmarek-Śliwińska POMIĘDZY ZASADAMI ETYKI A PRAKTYKĄ PUBLIC RELATIONS. PRZYPADEK SZCZEGÓLNY: INTERNET    441
  Rozdział VI. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ    461
    Maria Ochwat SEX, ZBRODNIE, DEFRAUDACJE… KRYZYSOWE PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI NARODÓW ZJEDNOCZONYCH    463
    Renata Maćkowska PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKOWANIU PROJEKTÓW POLITYCZNYCH    489
    Agnieszka Smalec ZNACZENIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ    509
    Marzena Karolczyk WYBRANE ZAGADNIENIA PR W URZĘDACH MIEJSKICH    527
    Maria Buszman-Witańska MIĘDZY OTOCZENIEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM ORGANIZACJI. STUDENCI SZCZEGÓLNYM ELEMENTEM OTOCZENIA UCZELNI    533
    Ks. Grzegorz Polok ROZUMIENIE ISTOTY PUBLIC RELATIONS PRZEZ STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH – ANALIZA WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ    543
    Michał Kapias, Katarzyna Kasperek WSPÓŁCZESNY WIZERUNEK NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO W OPINII STUDENTÓW AE W KATOWICACH    555
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia