Wrażliwość społeczna przedsiębiorstwa. Analiza i pomiar

-15%

Wrażliwość społeczna przedsiębiorstwa. Analiza i pomiar

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,75  35,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

29,7535,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia wypełnia lukę wiedzy w obszarze wrażliwość społecznej przedsiębiorstwa w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Koncepcja wrażliwości społecznej została zaprezentowana na tle dyskursu teoretycznego poświęconego rozwojowi czterech koncepcji naukowych, które miały kluczowe znaczenie dla kształtowania badanej cechy współczesnego przedsiębiorstwa. Szczególnym walorem publikacji jest rozbudowana warstwa metodyczna, która doprowadziła do opracowania metody i oryginalnego narzędzia do pomiaru stopnia zaawansowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstw oraz autorskiej metody oceny raportów społecznych.Jej główną wartością jest nowatorskie podejście do zagadnień komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem w kontekście społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na analizę zawartości informacyjnej i jakości tych informacji w obszarze wrażliwości społecznej przedsiębiorstw. Warto podkreślić wysoką wartość analizy raportów społecznych siedmiu przykładowych przedsiębiorstw, w ramach której Autor dokładnie określa wszystkie cechy, które powinny być zbadane i dokonuje ich pomiaru. Jest to cenny przykład dla praktyków, mających zamiar ocenić sprawozdanie społeczne przedsiębiorstwa i rozwój wrażliwości społecznej analizowanego podmiotu.


Rok wydania2013
Liczba stron314
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-7378-851-0
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp
  
  
  
  Rozdział 1. Geneza wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  1.1. Zmiany poglądów na rolę czynnika ludzkiego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  
  1.2. Koncepcja interesariuszy
  
  1.3. Koncepcja zrównoważonego rozwoju
  
  1.4. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu
  
  1.5. Wnioski
  
  
  
  Rozdział 2. Pomiar wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  2.1. Kontekst wyłaniania się idei wrażliwości społecznej
  
  2.2. Istota wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  2.3. Metody pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  2.3.1. Autorska metoda pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  2.4. Raportowanie społeczne jako narzędzie pomiaru i komunikowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa
  
  2.4.1. Istota raportowania społecznego
  
  2.4.2. Standardy działalności społecznie odpowiedzialnej i raportowania społecznego
  
  2.4.3. Autorski sposób oceny raportów społecznych
  
  
  
  Rozdział 3. Wrażliwość społeczna grup kapitałowych w Polsce - wyniki badań empirycznych
  
  3.1. Cel, przedmiot, założenia metodyczne oraz przebieg badań
  
  3.2. Badania wrażliwości społecznej grup kapitałowych w Polsce
  
  3.3. Syntetyczna ocena raportów społecznych sporządzanych przez grupy kapitałowe w Polsce
  
  3.4. Wnioski
  
  
  
  Zakończenie
  
  
  
  Literatura
  
  
  
  Spis tabel
  
  Spis rysunków
  
  
  
  Aneks. Ocena szczegółowa raportów społecznych sporządzanych przez grupy kapitałowe w Polsce
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia