EBOOKI WYDAWCY
-15%
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
We współczesnym świecie istnieje potrzeba konkurowania z innymi uczestnikami obrotu gospodarczego na zmieniających się w sposób nieprzewidywalny rynkach. Niezbędne jest również ciągłe rewidowanie planów dotyczących obecności w konkretnych obszarach branżowych i geograficznych. Same przedsiębiorstwa także ulegają zmianom stosownie do otwierających się przed nimi możliwości, dostosowując wielkość i strukturę posiadanych zasobów do celów uznanych przez nie za uzasadnione w danych warunkach.Przedsiębiorstwa muszą zatem w sposób lepszy niż kiedykolwiek wcześniej zarządzać informacjami, przekuwając je w wiedzę zarówno unikalną, jak i dostępną dla członków całej organizacji w sposób bezpieczny, nawet w obliczu odejścia z niej ważnych, wręcz kluczowych pracowników lub właścicieli.Takie przedsiębiorstwa można uznać za nową generację firm, dostosowanych do nieprzewidywalnego i ciągle zmieniającego się otoczenia. Intuicyjnie można je nazwać inteligentnymi. Ale co to właściwie znaczy, czym odznacza się organizacja inteligentna, jakie są jej charakterystyczne cechy? Co decyduje o sukcesie inteligentnych firm? Na te pytania autorzy starają sie odpowiedzieć w niniejszej publikacji.
Liczba stron | 218 |
---|---|
Wydawca | Szkoła Główna Handlowa |
ISBN-13 | 978-83-8030-343-0 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje