Kodeksowe umowy handlowe

-20%

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

164,00  205,00

Format: pdf

164,00205,00

cena zawiera podatek VAT

Nowe wydanie cenionego kompendium wiedzy na temat umów stosowanych w obrocie gospodarczym. Autorzy nie tylko w przejrzysty sposób analizują umowy, ale również podpowiadają, jak je poprawnie tworzyć.


Autorzy omawiają umowy handlowe wyodrębnione normatywnie, mające swoje źródło w przepisach kodeksu cywilnego. Analizie zostały poddane następujące typy umów:


sprzedaży na raty
rachunku bankowego
leasingu
agencji
komisu
spedycji
składu
ubezpieczenia
przewozu
o roboty budowlane
dostawy
kontraktacji


Atutem publikacji jest przystępne i przejrzyste przedstawienie umów - wraz z podaniem dokładnych podstaw prawnych oraz aktualnego i wiodącego orzecznictwa Sądu Najwyższego.


Każda umowa została przedstawiona w ten sam spójny sposób, a jej opis składa się z poniższych elementów:


definicja umowy
przedmiot umowy
strony umowy
obowiązki i prawa stron
charakter prawny umowy
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy


W książce czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na te pytania:


kto ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy sprzedaży na raty?
z jakich niezbędnych elementów składa się umowa o roboty budowlane?
jakie są prawa i obowiązki stron umowy leasingu?
jaka jest treść umowy ubezpieczenia?
co jest przedmiotem umowy rachunku bankowego?
jak prawidłowo skonstruować umowę agencyjną?


Niniejszy tom jest uzupełnieniem publikacji Pozakodeksowe umowy handlowe oraz Umowy w obrocie gospodarczym. Wzory. Komentarze. Orzecznictwo, które wyczerpująco przedstawiają charakterystyki wszystkich najważniejszych umów handlowych wraz ze wskazaniem konkretnych podstaw prawnych. W nowym wydaniu zaktualizowano nie tylko jego treść merytoryczną, lecz także cytowane orzecznictwo.


Autorami opracowania są pracownicy naukowi Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków: adwokatów, radców prawnych, sędziów, notariuszy, komorników, jak i teoretyków prawa, w tym doktorantów i studentów. Będzie stanowić interesującą pozycję dla przedsiębiorców, którzy w swojej działalności spotykają się z problematyką umów handlowych.


Liczba stron752
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8124-480-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia