Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

-20%

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,20  34,00

Format: pdf

27,2034,00

cena zawiera podatek VAT

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z nabywcami, wzbudzanie postaw i zachowań prosumpcyjnych, wykorzystywanie etnocentrycznych postaw nabywców finalnych, kształtowanie potencjału innowacyjnego oferenta oraz objęcie podejściem marketingowym jego pracowników w ramach marketingu personalnego.


Liczba stron188
WydawcaUniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ISBN-13978-83-7259-261-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia