Biznes w internecie

-23%

Biznes w internecie

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

32,34  42,00

Format: pdf

Cena początkowa: 42,00 zł (-23%)

Najniższa cena z 30 dni: 32,34 zł  


32,34

w tym VAT

Książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii "Systemy informatyczne w biznesie"


Publikacja nominowana do nagrody "Economicus" Dziennika Gazety Prawnej.


Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych


Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.


Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:


Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?
W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?
Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?


Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.


Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.


Adresaci:


Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.


Rok wydania2012
Liczba stron212
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-5130-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorach str.    9
  
  1. Firmowa strona WWW - jak ją stworzyć i ile to kosztuje? str.    11
  
  Czym kierować się przy wyborze domeny? str.    11
  
  Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? str.    14
  
  Co to jest CMS? str.    15
  
  Jak zaprojektować stronę internetową? str.    17
  
  2. Zawartość firmowej strony internetowej str.    20
  
  Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? str.    20
  
  Co to jest newsletter? str.    24
  
  Co to jest blog firmowy i jak go pisać? str.    24
  
   3. Pomiar popularności witryny str.    28
  
  Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? str.    28
  
  Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? str.    31
  
  Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? str.    32
  
  Dla kogo Google Analytics? str.    34
  
  Dla kogo GemiusTraffic? str.    35
  
  Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? str.    36
  
  Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? str.    37
  
   4. Obecność strony internetowej w wyszukiwarce Google str.     40
  
  Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? str.    40
  
  Dlaczego Google? str.    42
  
  Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? str.    44
  
  Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? str.    47
  
  Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? str.    49
  
  Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? str.    51
  
  Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? str.    52
  
  Czym jest "black hat SEO"? str.    52
  
  Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? str.    53
  
  Czy warto reklamować się w Google? str.    57
  
  Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? str.    60
  
  Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? str.    61
  
   5. Promowanie się w internecie str.    64
  
  Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? str.    64
  
  Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? str.    65
  
  Czym jest marketing szeptany? str.    69
  
  Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? str.    73
  
  W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? str.    75
  
  Jak zorganizować konkurs w internecie? str.    76
  
  Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? str.    78
  
  Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? str.    80
  
  Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? str.    85
  
  Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? str.    85
  
  6. Reklamowanie się w internecie str.    90
  
  Dlaczego warto reklamować się w sieci? str.    90
  
  Jakie są rodzaje reklam internetowych? str.    92
  
  Jakie są modele emisji reklam internetowych? str.    93
  
  Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? str.    94
  
  Jakie są formy reklamy display? str.    95
  
  Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? str.    100
  
  Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? str.    104
  
  Czy warto kupować reklamę wideo? str.    107
  
  Czy warto reklamować się na zdjęciach? str.    109
  
  Jak reklamować się kontekstowo w internecie? str.    111
  
  Gdzie kupuje się reklamę internetową? str.    113
  
  Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? str.    116
  
  Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? str.    119
  
  7. Promocja firmy w mediach społecznościowych str.    122
  
  Na czym polega siła mediów społecznościowych? str.    122
  
  W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? str.    123
  
  Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? str.    124
  
  Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? str.    128
  
   8. Sprzedaż produktów przez internet str.    130
  
  Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? str.    130
  
  Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? str.    133
  
  Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? str.    141
  
  Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? str.    142
  
  Jak monitorować statystyki sprzedaży? str.    142
  
  Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? str.     143
  
  Jak promować sklep internetowy? str.    145
  
  Jak reklamować się w porównywarkach cen? str.    146
  
  Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? str.    148
  
  Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? str.    149
  
  Co to są zakupy grupowe? str.    156
  
  Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? str.    158
  
  Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? str.    160
  
  Jakie są polskie sklepy internetowe? str.    161
  
   9. Sprzedaż produktów i usług finansowych w sieci str.    164
  
  Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? str.    164
  
  Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? str.    165
  
  Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? str.    166
  
  Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? str.    167
  
  Dlaczego klienci kupują u pośredników? str.    171
  
  Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! str.    174
  
  Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? str.    176
  
  10. Badania internetu str.    179
  
  Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? str.    179
  
  Czym jest badanie Alexa.com? str.    184
  
  Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? str.     189
  
  11. Działalność w internecie - kwestie prawne str.    193
  
  Jak założyć firmę działającą w internecie? str.    193
  
  Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? str.    198
  
  Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego? str.    201
  
  Zabezpiecz się! str.    205
  
   Indeks str.    207
RozwińZwiń