Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego

-20%

Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

47,20  59,00

Format: pdf

47,2059,00

cena zawiera podatek VAT

Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.


Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane przez autorkę rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura.


Zawsze uważałem, że marketing stanowi niezbędny składnik sukcesu firmy zarządzanej przez doradcę podatkowego - nawet tej najmniejszej. Od ponad 20 lat z powodzeniem prowadzę własną kancelarię, ale ciągle poznaję i wdrażam nowe instrumenty marketingowe, które w dzisiejszych czasach opierają się głównie na aktywności w Internecie. W codziennej pracy ja i moi współpracownicy szczególną uwagę poświęcamy dobrym relacjom z klientami - nieustannie doskonalimy stosowane na co dzień narzędzia i metody, również poprzez uzyskanie certyfikatu ISO 9001.
Dbając o wysoki poziom usług i stale podnosząc kwalifikacje zawodowe, pamiętajmy również o poszerzaniu wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji oraz promocji naszych biur i kancelarii. To się po prostu opłaca.
Zbigniew Maciej Szymik, doradca podatkowy


Liczba stron284
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8107-127-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorce | str.    7
  
  Część I. Promocja - wprowadzenie | str.    9
  
  1. Wstęp | str.    11
  1.1. Dlaczego promocja jest tak ważna? Rynek usług doradczych i księgowych dzisiaj | str.    16
  1.2. Anatomia usługi | str.    20
  1.3. Biuro i kancelaria z perspektywy klienta | str.    24
  1.4. Marketing, promocja, reklama... - wyjaśnienie podstawowych pojęć | str.    28
  1.5. Pozyskanie nowego klienta | str.    44
  1.6. Utrzymanie dotychczasowych klientów | str.    56
  1.7. Pracownicy - niezbędny warunek skutecznej promocji | str.    58
  1.8. Kampania promocyjna w pigułce | str.    64
  1.9. Promocja - ogólne wskazówki i najczęściej popełniane błędy | str.    76
  
  Część II. Promocja w praktyce | str.    79
  
  Katalog instrumentów promocji | str.    81
  
  2. Public relations | str.    83
  2.1. System identyfikacji wizualnej | str.    83
  2.2. Marka firmy doradztwa podatkowego | str.    107
  2.3. Kontakty z mediami | str.    108
  2.4. Udział w targach | str.    127
  2.5. Seminaria, szkolenia, konferencje - organizacja i udział | str.    131
  2.6. Akcje jubileuszowe i dni otwartych drzwi kancelarii podatkowej | str.    132
  2.7. Jak pisać na potrzeby promocji? | str.    139
  2.8. Doradca podatkowy "wizytówką" kancelarii | str.    141
  2.9. Relacje z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców | str.    148
  2.10. Zaangażowanie społeczne i CSR jako działania wspierające i uzupełniające PR | str.    150
  
  3. Promocja w Internecie | str.    159
  3.1. Strona internetowa | str.    160
  3.2. E-mail marketing - newslettery, alerty, informowanie klienta | str.    175
  3.3. Wyszukiwarki i katalogi firm | str.    180
  3.4. Serwisy społecznościowe | str.    181
  3.5. Marketing wirusowy | str.    199
  3.6. Reklama w Internecie | str.    200
  
  4. Obsługa klienta i relacje z klientem | str.    207
  4.1. Jak poznać i zrozumieć potrzeby klienta? | str.    208
  4.2. Problemy w komunikacji z klientem | str.    219
  4.3. Efektywna sprzedaż usług | str.    224
  4.4. Badania ankietowe klientów kancelarii | str.    231
  
  5. Reklama | str.    233
  5.1. Ulotki | str.    237
  5.2. Ogłoszenia (reklamy) prasowe | str.    239
  5.3. Reklama zewnętrzna - tablice, szyldy, banery | str.    249
  5.4. Networking | str.    251
  5.5. Gadżety firmowe | str.    254
  5.6. Promocje cenowe | str.    263
  
  Część III. Dodatek | str.    267
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia