Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

-15%

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

43,35  51,00

Format: pdf

43,3551,00

cena zawiera podatek VAT

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.


Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.


Adresaci:
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placówkami medycznymi.


Liczba stron180
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-8608-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp | str.    7
  
  Rozdział    1
  Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych | str.    11
  
  Rozdział    2
  Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim | str.    15
  
  Rozdział    3
  Otoczenie gabinetu lekarskiego | str.    25
  
  Rozdział    4
  Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich | str.    35
  
  Rozdział    5
  Segmentacja pacjentów a działania gabinetu | str.    43
  
  Rozdział    6
  Zachowania pacjentów | str.    50
  
  Rozdział    7
  Badania marketingowe na rynku usług medycznych | str.    59
  
  Rozdział    8
  Strategia produktu | str.    71
  
  Rozdział    9
  Usługi gabinetów lekarskich | str.    76
  
  Rozdział    10
  Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej | str.    86
  
  Rozdział    11
  Zarządzanie marką placówki medycznej | str.    98
  
  Rozdział    12
  Strategie cenowe gabinetów lekarskich | str.    104
  
  Rozdział    13
  Promocja gabinetów lekarskich | str.    113
  
  Rozdział    14
  Rola personelu w zarządzaniu marketingowym | str.    129
  
  Rozdział    15
  Neuromarketing a działania gabinetu | str.    141
  
  Rozdział    16
  Plan marketingowy gabinetu lekarskiego | str.    150
  
  Rozdział    17
  Negocjacje w sferze usług zdrowotnych | str.    158
  
  Zakończenie | str.    173
  
  Bibliografia | str.    175
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia