Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

1 opinia

Wydawca:

C.H.Beck

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

119,20  149,00

Format: pdf

Cena początkowa: 149,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 119,20 zł  


119,20

w tym VAT

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.


Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.


Rok wydania2020
Liczba stron153
KategoriaInne
WydawcaC.H.Beck
ISBN-13978-83-8198-213-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje