Komunikacja sieciowa

-15%

Komunikacja sieciowa

Uwarunkowania, kategorie i paradoksy

1 opinia

Wydawca:

Aspra

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,65  49,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 49,00 zł (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 24,50 zł  


41,65

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:


Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab


Zorganizowane społeczeństwo nie toleruje entropii. Zawsze dąży do uporządkowania, wprowadzenia ładu. Służy temu - zdobywane przez wieki - doświadczenie. Przyjmuje ono postać prawa, kultury i pozostałych norm oraz zasad funkcjonowania społeczeństw. Dążenie to jest naturalne i trwałe, mimo krótkich okresów anarchii. Siłą sprawczą owego ładu pozostają ludzie - zazwyczaj wybitne jednostki. Obecnie obserwujemy zjawisko przekazywania wszelkich informacji maszynom, które przestają być tylko biernym ich magazynem. Samodzielnie i połączone globalną siecią aktywnie wpływają na gromadzenie i modyfikację informacji, ich selektywną dystrybucję, w sposób zauważalny kształtując nowy ład informacyjny we współczesnym świecie.


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Rok wydania2010
Liczba stron308
KategoriaZastosowania informatyki
WydawcaAspra
ISBN-13978-83-7545-131-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje