Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

-17%

Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

9,13  11,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 11,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,47 zł  


9,13

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”, stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań opracowania znajduje się identyfikacja wpływu zrównoważonego rozwoju oraz jego kluczowych założeń i celów na działalność i efektywne funkcjonowanie jednostek kultury w Polsce. Monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych oraz Czytelników zorientowanych w podstawowych zagadnieniach funkcjonowania jednostek kultury w dobie potrzeb i postulatów zrównoważonego rozwoju.


Rok wydania2020
Liczba stron128
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-637-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień)    7
  Rozdział I
  Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień)    9
  Rozdział II
  Koncepcja zrównoważonego rozwoju w jednostkach organizacyjnych sektora kultury (Katarzyna Żak)    17
  Rozdział III
  Dopasowanie strategii instytucji kultury do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ – na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030 (Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber)    30
  Rozdział IV
  Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR (Angelika Kantor, Jakub Kubiczek)    41
  Rozdział V
  Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce (Małgorzata Grząba)    53
  Rozdział VI
  Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk)    65
  Rozdział VII
  Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące i wspierające Cele Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat)    76
  Rozdział VIII
  Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel)    88
  Rozdział IX
  Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk)    99
  Bibliografia    109
  Spis rysunków    123
  Spis tabel    124
  Informacja o Autorach    125
RozwińZwiń