Tożsamość ekosystemu biznesu

Tożsamość ekosystemu biznesu

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niemiecki genetyk i ekolog H.R. Gregorius stwierdził, że stabilność ekosystemu można rozpatrywać pod kątem adaptacji i zdolności przystosowania się otwartego, dynamicznego systemu do otoczenia. Ową stabilność, rozumianą w kontekście biznesu jako utrzymanie się na rynku, zapewnia podtrzymywanie tożsamości ekosystemu, którą określa równowaga pomiędzy przepływami materii, energii i informacji. Podstawą genetyczną stabilności ekosystemu jest populacja, a międzygatunkowe mechanizmy adaptacji są odmienne od mechanizmów na poziomie mikro. Na poziomie populacji kluczowa dla przetrwania jest tożsamość ekosystemu. Takie też założenie stało się inspiracją do podjęcia próby konceptualizacji konstruktu tożsamości ekosystemu biznesu.


Rok wydania2018
Liczba stron251
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-724-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  1. TOŻSAMOŚĆ W NAUKACH O ZARZĄDZANIU 19
    1.1. Tożsamość organizacyjna – perspektywa wewnętrzna i zewnętrzna    20
    1.2. Tożsamość organizacyjna a tożsamość korporacji     26
    1.3. Operacjonalizacja tożsamości organizacyjnej    38
  2. TEORETYCZNE PODSTAWY EKOSYSTEMU BIZNESU 63
    2.1. Istota ekosystemu w biologii i w naukach o zarządzaniu    64
    2.2. Cechy ekosystemu biznesu    70
    2.3. Procesy w ekosystemie biznesu    93
  3. KATEGORIE BADAWCZE KONSTRUKTU TOŻSAMOŚCI EKOSYSTEMU BIZNESU     109
    3.1. Definicja tożsamości ekosystemu biznesu    110
    3.2. Kierunki badań w obszarze tożsamości ekosystemu biznesu    118
    3.3. Kategorie badawcze tożsamości ekosystemu biznesu    125
  4. KONCEPCJA KONSTRUKTU TOŻSAMOŚCI EKOSYSTEMU BIZNESU W BADANIACH EGZEMPLIFIKACYJNYCH 141
    4.1. Ramy koncepcyjne konstruktu tożsamości ekosystemu biznesu    142
    4.2. Badania egzemplifikacyjne – illustrative case study    144
    4.3. Dyskusja w odniesieniu do wyników badań egzemplifikacyjnych    168
  Podsumowanie    173
  Załącznik 1. Przegląd badań empirycznych nad tożsamością na gruncie nauk o zarządzaniu    81
  Załącznik 2. Struktura    201
  Literatura    203
  Spis rysunków    235
  Spis tabel    237
  Summary    239
RozwińZwiń