INNE EBOOKI AUTORA
-26%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 60 |
Kategoria | Komunikacja społeczna |
Wydawca | Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej |
ISBN-13 | 978-83-7143-905-6 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
CONTENTS | |
Introduction | 5 |
1. Foundations of Customer Behavior and Decisions in the Light of Theory | 7 |
2. Current Consumer Market Behavior Trends and their Shaping | 18 |
3. Types of Young Consumers and their Consumption- and Lifestyles | 31 |
3.1. Characteristic of Young Consumers and their Types | 31 |
3.2. Young Consumer Consumption- and Lifestyles | 39 |
Summary and Conclusions | 53 |
Bibliography | 55 |