Obowiązki pracodawcy związane z przejściem zakładu pracy

-17%

Obowiązki pracodawcy związane z przejściem zakładu pracy

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

91,30  110,00

Format: pdf

Cena początkowa: 110,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 84,70 zł  


91,30

w tym VAT

W publikacji w sposób kompleksowy omówiono obowiązki ciążące na pracodawcy w sytuacji przejścia zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę. Przedstawiono je nie tylko w sferze indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, lecz poruszono także kwestie socjalne, ubezpieczeń społecznych czy prawa karnego.
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na problemy, które wiążą się z restrukturyzacją zakładu pracy i ochrony praw przejmowanych pracowników. Autorka wskazuje nie tylko na konkretne obowiązki, które musi wykonać pracodawca w związku z planowanym transferem zakładu pracy, lecz również na instrumenty prawne, po które może sięgnąć pracownik w sytuacji, kiedy pracodawca nie wywiąże się w sposób należyty z tych obowiązków.
Uwzględnione zostały najnowsze zmiany legislacyjne, m.in. w zakresie dokumentacji pracowniczej czy obowiązywania nowych przepisów o ochronie danych osobowych związanych z wejściem w życie RODO, a także inne istotne zagadnienia dotyczące np. outsourcingu pracowniczego.
Adresaci:Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla przedsiębiorców, pracowników działów personalnych oraz sędziów, adwokatów, radców prawnych, jak również przedstawicieli nauki zajmujących się omawianą tematyką.


Rok wydania2020
Liczba stron372
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8223-681-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje