POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Wybrany temat jest wyrazem niepokoju intelektualnego względem poziomu czytelnictwa
książek dziecięcych. Do podjęcia rozważań na temat literatury dziecięcej skłoniła mnie praca w charakterze nauczyciela, wychowawcy oraz obserwacje poczynione podczas praktyk w szkołach, chęć pogłębienia swojej wiedzy oraz ludzka ciekawość.
Prezentowane opracowanie tematu ma charakter analityczno-diagnostyczny, a głównym problemem jest próba znalezienia odpowiedzi na pytania: Czy rodzice czytają literaturę dzieciom? A jeśli tak, to jaką? oraz Jak rodzice postrzegają literaturę
dziecięcą, ze szczególnym uwzględnieniem serii „Bez tabu”?. Próbę odpowiedzi na te pytania podjęto w rozdziale badawczym pracy.
Rok wydania | 2019 |
---|---|
Liczba stron | 200 |
Kategoria | Literaturoznawstwo |
Wydawca | Wyższa Szkoła Humanitas |
ISBN-13 | 978-83-66165-58-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje