Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

-15%

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

1 opinia

Wydawca:

Aspra

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

38,25  45,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 45,00 zł (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 22,50 zł  


38,25

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński


Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.
Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski


Rok wydania2018
Liczba stron278
KategoriaKomunikacja polityczna
WydawcaAspra
ISBN-13978-83-7545-888-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje