Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje! Zestaw kursów doskonalących umiejętności pracy z ludźmi w biznesie

1 opinia

Wydawca:

My Book

Format:

mobi, epub

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,20  19,00

Format: mobi, epub

15,2019,00

cena zawiera podatek VAT

Książka przedstawia sprawdzone narzędzia zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawiają kompetencje menedżera zarządzającego zespołem ludzi. Sposób prezentacji kolejnych metod pracy został nakreślony tak, aby stopniowo rozwijać wiedzę i świadomość menedżera, wychodząc od podstaw w kierunku bardziej złożonego warsztatu trenerskiego.
Z książki dowiesz się : jak poprawić komunikację w zespole, a wraz z nią kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie, w jaki sposób przekazywać informację zwrotną oraz prowadzić trudne rozmowy, aby ograniczać postawy defensywne pracowników i zwiększać ich gotowość do zmian, jak zarządzać motywacyjnie, aby tworzyć proaktywną, zdrową atmosferę w miejscu pracy, jak wspierać ludzi w ich celach, rozwoju, codziennej pracy, w jaki sposób prowadzić szkolenia, instruktaże i coaching, aby lepiej trafiać do różnych osób w zespole, w jaki sposób wpływać na percepcję pracowników aby zwiększać ich zaangażowanie i odpowiedzialność.
Rozdziały zostały uzupełnione o praktyczne przykłady, studium przypadków, realne sytuacje z pracy menedżerów. Zaprezentowane techniki zostały w pełni przetestowane w otoczeniu biznesowym, są skuteczne i powodują poprawę obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.
Pozycja skierowana jest do dyrektorów, kierowników, koordynatorów, osób zarządzających zespołami, trenerów, specjalistów HR, osób zainteresowanych tematyką zarządzania i biznesem.


Liczba stron191
WydawcaMy Book
ISBN-13978-83-7564-605-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

Wprowadzenie
I Usprawnij komunikację
Ekspert porozumienia w relacjach interpersonalnych
II Motywuj skuteczniej
Zarządzanie motywacyjne
III Wspieraj w rozwoju
Coaching pracowników
IV Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników (metoda pozytywna vs metoda prowokatywna)
Zakończenie

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia