Odkryj się

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

31,92  39,90

Format: mp3

31,9239,90

cena zawiera podatek VAT

Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki czemu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wymyślnych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – udowadnia, że nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy zwiększanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
***
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Korzystając z prostego, ale niezwykle skutecznego modelu, stosowanego od kilkunastu lat przez jego firmę, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najbardziej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.
***
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, przez firmy dopiero rozpoczynające działalność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.


Przypowieść
Część 1: Teoria
Wrogowie
O mnie
Okropny awans
Przyspieszenie
Opatrunek
Część 2: Praktyka
Kontakt
Pytania i odpowiedzi
Do rzeczy
Odkrycie
Dolewanie oliwy do ognia
Odwet
Zdanie relacji
Bałagan
Popis
Opowieści
Regeneracja
Oczekiwania
Drugie podejście
Rada
Część 3: Badania
Terapia wstrząsowa
Gratis
Konsekwencja
Szybkie czytanie
Niebezpieczeństwo
Przetwarzanie
Porada
Wytrzymałość
Jazda próbna
Pokora
Gorzka pigułka
Przygotowanie świadka
Część 4: Zeznania
Rozprawa
Przestępstwo
Wszystkie chwyty dozwolone
Cios poniżej pasa
Narada
Krzyżowy ogień pytań
Przedstawienie argumentów
Pierwszy lęk
Drugi lęk
Podstęp
Dalsze wyjaśnienia
Trzeci lęk
Karty na stół
Co podpowiada serce
Naprzód
Część 5: Model
O pochodzeniu modelu nagości
Zdefiniowanie nagich usług
Pokonanie trzech lęków
Nagość w szerszym zastosowaniu
O autorze


WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8087-943-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia