Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

-45%

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

32,12  58,40

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

32,1258,40

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.


Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.


Liczba stron364
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2392-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp
  
  I
  Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań
  marketingowych
  
  1. Istota i znaczenie badań marketingowych
  1.1. Dane i informacje marketingowe
  1.2. Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej
  1.3. Pojęcie i geneza badania marketingowego
  1.4. Cel i zakres badań marketingowych
  1.5. Rodzaje badań marketingowych
  1.6. Organizacja badań marketingowych
  1.7. Etyka w badaniach marketingowych
  
  2. Przygotowanie badania marketingowego
  2.1. Etapy przygotowania badania
  2.2. Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych informacji
  2.3. Dobór próby do badania
  2.4. Wybór metody zbierania danych i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru
  2.5. Pozostałe czynności przygotowawcze
  
  3. Gromadzenie danych pierwotnych
  3.1. Informacje wstępne
  3.2. Ilościowe dane pierwotne
  3.3. Jakościowe dane pierwotne
  
  4. Budowa instrumentu pomiarowego
  4.1. Pojęcie i rodzaje instrumentów pomiarowych
  4.2. Zasady budowy kwestionariusza badawczego
  4.3. Zasady budowy, kolejność i rodzaje pytań kwestionariuszowych
  4.4. Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi
  
  5. Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
  5.1. Redukcja i redakcja danych
  5.2. Analiza i interpretacja danych
  5.3. Prezentacja danych i wyników badania
  5.4. Ocena wyników badania
  5.5. Możliwe błędy w badaniu marketingowym
  5.6. Korzyści ze stosowania programów SPSS i STATISTICA
  
  6. Statystyka w badaniach marketingowych
  6.1. Cel i zakres stosowania statystyki w badaniach marketingowych
  6.2. Mierniki stosowane do opisu statystycznego badanej populacji i próby
  6.3. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych
  6.4. Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi
  6.5. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych
  6.6. Obliczanie mierników statystycznych z wykorzystaniem programu
  Microsoft Excel
  
  7. Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
  7.1. Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych
  7.2. Źródła danych w internetowych badaniach marketingowych
  7.3. Badania ilościowe i jakościowe w Internecie
  7.4. Segmentacja e-klientów i jej kryteria
  
  8. Międzynarodowe badania marketingowe
  8.1. Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
  8.2. Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych
  8.3. Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
  8.4. Rodzaje i zakres pierwotnych źródeł danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
  8.5. Typologia międzynarodowych badań marketingowych
  
  II
  Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych.
  Studia przypadków
  
  9. Badanie i pomiar satysfakcji klienta
  
  10. Badanie lojalności klienta
  
  11. Badanie zachowań konsumentów
  
  12. Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
  
  13. Badanie nowego produktu
  
  14. Badanie cen
  
  15. Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
  
  16. Badanie wybranych narzędzi promocji
  16.1. Reklama
  16.2. Promocja sprzedaży
  
  17. Studia przypadków
  17.1. Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej ,,Bratek’’
  17.2. Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii ,,Arturo’’
  17.3. Bankowość elektroniczna — badanie lojalności klientów
  17.4. Badanie marketingowe dla firmy KRA-NAP
  17.5. Badanie marketingowe dla firmy Doris-Davidson
  17.6. Planetarium
  17.7. Wprowadzenie na rynek nowego produktu
  17.8. Badanie ceny produktu
  17.9. Badanie skuteczności kampanii marketingowej firmy Top Furniture S.A.
  17.10. Ekspansja międzynarodowa firmy Beauty
  17.11. Agencja Rozwoju
  
  Bibliografia
  
  Słownik ważniejszych pojęć
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia