Biznes w kulturze – kultura w biznesie

-25%

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,25  11,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

8,2511,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsze opracowanie związane jest z organizacją piątej już serii (jubileuszowej) Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury”, zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2018 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”. Jej pokłosie stanowi zbiór artykułów prezentowanych w niniejszej monografii pod redakcją naukową Beaty Reformat, Anny Kwiecień i Aleksandry Nocoń, poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest rozpoznanie i ocena wpływu nowych trendów zachodzących w otoczeniu jednostek kultury na ich efektywne funkcjonowanie w Polsce. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz przykładach praktyk biznesowych stosowanych przez instytucje kultury w związku z nowo obserwowanymi w ich otoczeniu trendami rynkowymi. Strukturę opracowania tworzy dziewięć artykułów, których autorami są w większości pracownicy naukowi oraz młodzi doktoranci i studenci rozpoczynający dopiero swą karierę naukowo-dydaktyczną.


Liczba stron116
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-561-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Rozwój Gospodarki Opartej na Wiedzy a innowacyjne zmiany zachowań instytucji kultury w Polsce (Beata Reformat)    9
  Rozdział II
  Sektor kultury i kreatywny w Polsce: istota, mechanizmy i ograniczenia oraz główne tendencje rozwoju (Katarzyna Żak)    18
  Rozdział III
  Marketing w instytucjach kultury – potrzeby i obawy (Anna Kwiecień)    32
  Rozdział IV
  Wyzwania instytucji kultury w zakresie marketingu i sponsoringu przez biznes (Jakub Kubiczek)    41
  Rozdział V
  Real-time marketing jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku polskich muzeów (Joanna Macalik)    51
  Rozdział VI
  Event marketing jako narzędzie promocji wydarzeń kulturalnych i biznesowych na przykładzie Katowic (Justyna Szymczyk)    63
  Rozdział VII
  Crowdinvesting – inwestycyjny model finansowania społecznościowego. Alternatywa dla instytucji kultury (Aleksandra Nocoń)    75
  Rozdział VIII
  Komunikacja jednostek kultury z otoczeniem z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Paulina Radzik)    88
  Rozdział IX
  Wykorzystanie nowoczesnych technologii w jednostkach i placówkach kultury w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej (Adrian Pietrzyk)    95
  Bibliografia    103
  Spis fotografii    113
  Spis rysunków    113
  Spis tabel    114
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia