Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

1 opinia

Format:

ibuk

Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.


Liczba stron144
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8142-661-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Jolanta Bieńkowska – Wstęp    7
  
  Dominika Szyjkowska – Łódź – centrum przemysłów kreatywnych    9
  Lodz – the centre of creative industries    25
  
  Agnieszka Drzazga – Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych    27
  Creative business on the example of a company operating in the insulation materials industry    35
  
  Kaja Ziębicka – Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów    37
  Corporate culture's influence on creative teams    54
  
  Jan Fabian Woźniak – Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc.    55
  Cultural determinants of corporate image on an example of Apple Inc.    72
  
  Magda Wielgus – Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych    73
  Use of creativity in social media marketing communication    93
  
  Anastasiia Tiviakova – Przedsiębiorczość w social mediach    94
  Entrepreneurship in social media    107
  
  Jędrzej Szynkowski – Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności    108
  Creative employee desired? Recruiters’ expectations and the climate for creativity    117
  
  Kinga Sygizman – Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych    118
  Creative choice – about student activity and ways to expand universal competence    133
  
  Marcin Jaworski – Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej    134
  Transcreation and the challenges of the translation industry    144
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia