„International Journal of Research in E-learning” 2016. Vol. 2 (2)

1 opinia

Format:

ibuk

Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(2) (2016) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: ICT Literacy Development. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning. Rozdział 4: Reports.


Liczba stron128
WydawcaUniwersytet Śląski
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) /    5
  
  I. High-tech Electronic Learning Environment Design /    9
  Nataliia Morze, Oksana Buinytska
  E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment /     11
  
  II. ICT Literacy Development /    29
  Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska
  The Research on Visual Literacy in Transliteracy as the Main Ability to Understand and Communicate in the 21st Century /    31
  Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta
  Teachers’ Competencies and Their Impact on the Evaluation of Teaching /    51
  Mykola O. Nakaznyi, Olha Yu. Nesterova
  Technological and Ethical Challenges of Translators Training in Ukraine and Issues of Modern ICT Development /    62
  
  III. Methodological Aspects of E-learning /    79
  Pavel Kapoun
  Coherence Model of Instruction /    81
  Małgorzata Bortliczek
  Words Mean. Words Look. Words Sell (Themselves) /     92
  
  IV. Reports /    105
  Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba
  DLCC 2016 – Report from a Scientific Conference in Cieszyn/Ustroń, Poland, 2016 /    107
  Eugenia Smyrnova-Trybulska
  ICEduTech 2016. Report from a Scientific Conference in RMIT, Melbourne    113
  Olga Yakovleva
  Report from the International Scientific-practical Conference E-environment in the Open Pedagogical Education, Herzen State Pedagogical University, Sankt Petersburg, Russia, December 2016 /    118
  
  Contributors /    121
  
  IJREL Reviewers /    123
  
  In the “E-learning” series /    125
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia