„International Journal of Research in E-learning” 2015. Vol. 1 (1)

„International Journal of Research in E-learning” 2015. Vol. 1 (1)

1 opinia

Format:

ibuk

Tematyka czasopisma naukowego International Journal of Research in E-learning odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równego dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej oraz miejsca zamieszkania.


Rok wydania2015
Liczba stron136
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaUniwersytet Śląski
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Contents
  
  Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) /    5
  I. Conceptual Aspects of Preparing the B-Teacher in the 21st Century /    9
  
  Antonio dos Reis
  To Be a (Blended) B-Teacher in the 21st Century – Some Reflections /    11
  
  II. Education Quality in Open E-environment Research /    25
  Nataliia Morze, Oksana Buinytska
  Open e-environment – The Key Instrument of the Education Quality /    27
  
  III. ICT and E-learning Research in Higher Education /    47
  Mykola Nakaznyi, Lyudmyla Sorokina, Maryna Romaniukha
  ICT in Higher Education Teaching: Advantages, Problems, and Motives /    49
  
  Ryszard Kalamarz
  Assessment in VLE Supported Foreign Language Learning /    62
  
  IV. Research Results on Effective IT Tools /    75
  Eugenia Smyrnova-Trybulska, Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafrańska-Gajdzica, Nataliia Morze, Rusudan Makhachashvili, Martin Drlík, Martin Cápay, Júlia Tomanová, Peter Švec, Tomayess Issa, Theodora Issa, Maryna Romanyukha, Mykoła Nakazny, Lyudmyla Sorokina
  Discussion Paper on More Adequate and Effective IT Tools. Some Previous Results Concerning More Adequate and Effective IT Tools in the Category: Tools for Making Presentations /    77
  
  V. Reports /    97
  Eugenia Smyrnova-Trybulska, Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafrańska-Gajdzica, Ewelina Doluk, Piet Kommers, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Tatiana Pavlova, Olga Yakovleva, Paulo Pinto, Juan Arias Masa, Sixto Cubo Delgado, Gemma Delicado Puerto, Martin Drlik, Josef Malach, Tomayess Issa, Maryna Romanyukha
  Report on the Implementation of WorkPackage 2 “Analyses of Legal, Ethical, Human, Technical and Social Factors of ICT and E-learning Development and Intercultural Competences State in Every Partner Country” in the Framework of the IRNet Project /    99
  
  Nuh Yavuzalp, Melih Derya Gürer, Orhan Curaoğlu, Soner Durmuş, Sedat Akayoğlu, Mehmet Bahar, Fahri Kiliç and Erkan Tekinarslan
  FATIH Project in Turkey: A Case Analysis /    117
  
  Contributors /    129
  
  IJREL Reviewers /    131
  
  In the “E-learning” series / A133
RozwińZwiń
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia