Humour in Relevance Theory. A Pragmatic Analisys of Jokes

Humour in Relevance Theory. A Pragmatic Analisys of Jokes

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

21,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem monografii jest pragmatyczna analiza wybranych typów dowcipów w świetle Teorii Relewancji. Charakterystyka została przeprowadzona w oparciu o klasyfikację Francisco Yusa. Praca składa się z trzech części. Dwa pierwsze rozdziały stanowią wprowadzenie teoretyczne do analizy przedstawionej w rozdziale trzecim. Znalazły się w nim wybrane typy dowcipów według klasyfikacji Francisco Yusa (2008), która została poszerzona o inne typy humoru.


Liczba stron130
WydawcaUniwersytet Przyrodniczo Humanistyczny w Siedlcach
ISBN-13978-83-7051-959-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia