Firmy szybkiego wzrostu

1 opinia

Wydawca:

Poltext

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,92  49,90

Format: epub, mobi

39,9249,90

cena zawiera podatek VAT

Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesięciokrotnie szybszy wzrost. Tę samą receptę, z której skorzystały światowej sławy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notując szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz się: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosną oraz jak temu zaradzić, jak określić własną Niszę, jakie są uznane w świecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, Strzały), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespół sprzedażowy, dlaczego twoi podwładni nie pracują tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahań zmiennych przychodów. Bez względu na to, czy twoja firma warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostają niezmienione. Zarabiaj więcej w bardziej przewidywalny sposób.
***
Aaron Ross – uznany mówca, przedsiębiorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „biblią sprzedaży dla Doliny Krzemowej”. Prezentuje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzył pracując dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.
Jason Lemkin – seryjny przedsiębiorca sektora technologicznego, inwestor VC, założyciel oraz CEO w SaaStr.com. Zgromadził wokół siebie największą społeczność przedsiębiorców SaaSowych. Lemkin pracował jako CEO w EchoSign (firmie przejętej przez Adobe). W trakcie jego kadencji przychody spółki wzrosły od 0 do 144 milionów dolarów.


Liczba stron422
WydawcaPoltext
TłumaczenieKatarzyna Mironowicz
ISBN-13978-83-8175-029-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Okładka
  Strona tytułowa
  Strona redakcyjna
  Spis treści
  Wstęp do polskiego wydania
  Sukces uporządkowany
  Czego możemy nauczyć się na przykładzie firm rozwijających się najszybciej?
  Część 1. Określ własną Niszę
  Rozdział 1. „Nisza” nie musi być mała
  Czy na pewno twoja firma jest gotowa na przyspieszenie?
  Idź na podbój świata w obszarze jednej Niszy w danym momencie
  Krzywa uwagi
  Rozdział 2. Marsz pod górę
  Miły dodatek
  Rozdział 3. Jak oznaczyć Niszę
  W którym stawie możesz zostać dużą rybą?
  Matryca tworzenia Niszy
  Studium przypadku: Jak Twilio znalazło miliardową Niszę, stawiając się w pozycji klienta
  Zasada 20 wywiadów
  Rozdział 4. Błyskawiczna prezentacja
  Czy jako stacja radiowa cieszyłbyś się wśród słuchaczy powodzeniem?
  Błyskawiczna prezentacja jako źródło frustracji
  To nie ty jesteś w centrum zainteresowania: trzy proste pytania
  Część 2. Stwórz system, który zapewni stałe źródło zleceń
  Wprowadzenie Pozyskiwanie nowych kontaktów usprawiedliwia wiele grzechów
  Rozdział 5. Ziarna – zarządzanie Sukcesem Klienta
  Czy można przewidzieć plony?
  Studium przypadku: Jak to się stało, że wskaźnik odejścia w Gild w ciągu jednego miesiąca spadł z 4 do 1
  Studium przypadku: Obsługa klienta na mistrzowskim poziomie w Topcon
  Rozdział 6. Sieci – marketing
  Trzy niekonwencjonalne podejścia menedżerów firm wysokiego wzrostu
  Źródło Presji na szefa marketingu – Przewidywany Próg Leadów
  Marketing korporacyjny kontra generowanie popytu
  Jak zmieniał się marketing przychodzący w ciągu 10 lat – od skalowania biznesu w Marketo do spółki założycielskiej Engagio o wartości ponad 100 mln dolarów
  Marketing heroiczny – gdy nie masz pieniędzy ani czasu
  Rozdział 7. Strzały – prospecting outboundowy
  Gdzie outbound sprawdza się najlepiej, a gdzie zawodzi
  Czego nauczyliśmy się po opublikowaniu Predictable Revenue
  Studium przypadku: Jak wartość Acquia poszybowała do 100 mln dolarów dzięki strategii outboundu
  Studium przypadku: Jak Sagemount w ciągu trzech lat potroił wartość spółki
  Studium przypadku: Outbound winduje wartość firmy Zuora o ponad 60% chociaż kontakty wymagają długiej pielęgnacji
  Pionierskie kroki na polu budowania programu prospectingu outboundowego
  Czy jesteś uzależniony od sukcesu marketingu inboundowego?
  Rozdział 8. Utracone szanse menedżerów
  Dynamika budowy procesu sprzedaży – twój najważniejszy parametr biznesowy
  Zasada 15/85 – Wcześni Naśladowcy i Klienci Mainstreamowi
  Dlaczego życiowa wartość klienta jest zwykle niedoszacowana?
  Część 3. Zbuduj skalowalny model sprzedaży
  Rozdział 9. Ucz się na naszych błędach
  Ekspansja generuje więcej problemów, niż rozwiązuje, ale są to problemy godne pozazdroszczenia
  12 błędów najczęściej popełnianych przy budowaniu Zespołów Sprzedażowych
  Rada od Dyrektora Sprzedaży LinkedIn i EchoSign
  Rozdział 10. Specjalizacja jako najważniejszy impuls sprzedażowy
  Dlaczego handlowcy nie powinni zajmować się szukaniem nowych kontaktów
  Studium przypadku: Jak Clio w trzy miesiące dokonało restrukturyzacji Działu Sprzedaży
  Czy można być zbyt małym lub zbyt dużym na specjalizację?
  Specjalizacja – dwie podstawowe wątpliwości
  Rzut oka na proces specjalizacji w Acquia
  Rozdział 11. Liderzy sprzedaży
  Gdy dyrektor sprzedaży się nie sprawdza
  Odpowiedni dyrektor sprzedaży na twoim etapie
  10 przydatnych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  Rozdział 12. Korzystaj z najlepszych praktyk sprzedażowych
  Tylko dla startupów: 4 etapy rekrutacji pierwszego zespołu sprzedażowego
  Proste triki rekrutacyjne
  Na początku drogi potrzebujesz towarzystwa dwóch handlowców
  Maszyna sprzedażowa HubSpot o wartości 100 mln dolarów – rekrutacja i coaching
  Studium przypadku: Szkoda czasu na nieudane rozmowy kwalifikacyjne
  Rozdział 13. Skalowanie zespołu sprzedażowego
  To żaden problem, gdy odchodzi ponad 10% sprzedawców
  Trzy sposoby ograniczenia odpływu pracowników i podniesienia poziomu motywacji w okresie wzrostu
  Rada dla CEO: Zaproś do budowania systemu premiowego liderów innych działów
  Czy twoje rozmowy z firmami przeciągają się w nieskończoność?
  Pięć kluczowych parametrów sprzedażowych (z niespodzianką)
  Rozdział 14. Tylko dla startupów
  Każda firma technologiczna powinna oferować serwis produktu
  W co inwestuje Jason i czy skalowanie wymaga pozyskania kapitału?
  Struktura zatrudnienia w stuosobowej spółce SaaSowej
  Część 4. Zwiększ wartość transakcji o 100%
  Rozdział 15. Matematyka wartości transakcji
  Oprogramowanie freemium zaczyna zarabiać dopiero przy 50 milionach użytkowników
  Małe transakcje pozwolą ci ruszyć z miejsca, duże napędzają rozwój
  Rozdział 16. Nie za duża, nie za mała wartość twojej transakcji
  Gdy drobne transakcje na zawsze pozostają drobnymi
  Wszyscy twoi klienci – duzi i mali
  Rozdział 17. Czas na wyższy segment rynku
  Jeśli nie zamierzasz zatrudniać sprzedawców…
  Kolejny próg cenowy
  Wycena to zawsze „ból głowy”
  Wejdź na poziom Fortune 1000
  Część 5. Rób swoje
  Rozdział 18. Zaprzyjaźnij się z frustracją
  Zastanów się, czy na pewno jesteś na to gotowy?
  Każdy przechodzi swój Rok Piekła
  Rozwój nie lubi komfortu
  Motywacja – tajemnica kosmicznej prędkości Aarona
  Rozdział 19. Kręta droga do sukcesu
  Ekonomia Lęku i depresja przedsiębiorcy
  Mark Suster zadaje pytanie – „Uczyć się czy bogacić?”
  Gdy do sukcesu wiedzie kręta droga
  Zmieniaj swój świat, nie cały świat
  Część 6. Daj pracownikowi prawo Własności Zadania
  Rozdział 20. Stan faktyczny
  Szanowni Menedżerowie (list od pracownika)
  Szanowny Pracowniku (list od menedżerów)
  PS „Szanowni Menedżerowie, za chwilę może być za późno” (list od CEO oraz od członków Zarządu)
  Czy twoi podwładni czują się jak najemnicy, czy jak właściciele zadań?
  Rozdział 21. Do menedżerów: Doceń wartość Własności Zadania
  Krótka ankieta
   „Bez niespodzianek”
  Własność Zadania
  Studium przypadku: Jak słaby zespół zyskał sławę samozarządzającego się fenomenu
  Nadchodzi zmiana
  Rozdział 22. Własność wyższej kategorii
  Własność Finansowa
  Utrzymuj pracowników w ciągłym ruchu
  Cztery typy pracowników
  Część 7. Weź los we własne ręce
  Rozdział 23. Tracisz kolejne szanse?
  Przed tobą większe szanse, niż ci się wydaje
  Jak szukać szans w miejscu pracy
  Pielęgnuj swoje „drętwe” pasje
  Firma nie zadba o ciebie, jak mama lub tata
  Źródła Presji – co zrobić, żeby mi się chciało, tak jak mi się nie chce?
  Sprzedaż to sztuka życia
  Sprzedaż to proces wieloetapowy
  Rozdział 24. Życie i praca – duet doskonały
  Co poszło nie tak?
  Dlaczego jesteś wyjątkowy?
  Ignorowanie rzeczywistości nie spowoduje, że ona zniknie
  Aaron, jak do licha udaje ci się pracować z dziesięciorgiem dzieci w domu?
  Żonglerka
  Podziękowania
  O autorach
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia