INNE EBOOKI AUTORA
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
• Budować bazę klientów
• Wyróżnić się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na kliencie
• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Wydawca | MT Biznes |
---|---|
Tłumaczenie | Aleksandra Samson-Banasik |
ISBN-13 | 978-83-8087-874-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wprowadzenie | |
1. Prawdziwy cel biznesu | |
2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach | |
3. Trzy niezbędne pytania w marketingu | |
4. Wywiad rynkowy | |
5. Marketing zorientowany na klienta | |
6. Dlaczego ludzie kupują | |
7. Analiza konkurencji | |
8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej | |
9. Marketing mix | |
10. Strategie pozycjonowania marki | |
11. Cztery filary strategii marketingowej | |
12. Wybór pola bitwy | |
13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej | |
14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji | |
15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy | |
16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma | |
17. Zdominuj niszę rynkową | |
18. Kreatywne strategie rozwoju rynku | |
19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży | |
20. Koncepcja wiązki zasobów | |
21. Cztery drogi do zmian w twoim biznesie | |
Podsumowanie | |
O autorze | |