Marketing

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

19,92  24,90

Format: mp3

19,9224,90

cena zawiera podatek VAT

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
• Budować bazę klientów
• Wyróżnić się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na kliencie
• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.


WydawcaMT Biznes
TłumaczenieAleksandra Samson-Banasik
ISBN-13978-83-8087-874-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  1. Prawdziwy cel biznesu
  2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach
  3. Trzy niezbędne pytania w marketingu
  4. Wywiad rynkowy
  5. Marketing zorientowany na klienta
  6. Dlaczego ludzie kupują
  7. Analiza konkurencji
  8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej
  9. Marketing mix
  10. Strategie pozycjonowania marki
  11. Cztery filary strategii marketingowej
  12. Wybór pola bitwy
  13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej
  14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji
  15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy
  16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma
  17. Zdominuj niszę rynkową
  18. Kreatywne strategie rozwoju rynku
  19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży
  20. Koncepcja wiązki zasobów
  21. Cztery drogi do zmian w twoim biznesie
  Podsumowanie
  O autorze
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia