Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+

Podstawy metodyki projektowania. Wersja polska i angielska

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

44,25  59,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

44,2559,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się podstaw projektowania wyrobów za pomocą programu Autodesk Inventor 2020 (także 2019) oraz nowszych w polskiej lub angielskiej wersji językowej.
Nie są to jedynie „pierwsze kroki”. Książka zawiera metodycznie poprawne i zweryfikowane tysiącami godzin zajęć efektywne ćwiczenia i absolutne minimum wiedzy teoretycznej, pozwalające na samodzielne zrealizowanie wszystkich etapów modelowania 3D i redagowania dokumentacji 2D i 3D oraz utworzenie poprawnego projektu, tzn. łatwego do modyfikacji, która jest istotą procesu projektowania. Stosowany jest poprawny język techniczny.


Materiały dodatkowe dostępne na:
https://it.pwn.pl/Artykuly/Autodesk-Inventor-2020-PL-2020


Liczba stron204
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-20649-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Od Autora 9
    1.1. Autodesk Inventor? Co to jest?    10
  2. Dokąd zmierzamy 11
  3. Koncepcja i zawartość podręcznika 12
    3.1. Zawartość programowa    12
    3.2. Zakładany efekt i metodyka szkolenia    13
    3.3. Przeznaczenie    13
    3.4. Proponowane etapy i pracochłonność procesu nauki    13
    3.5. Autor    15
    3.6. Materiały do dalszej    16
    3.7. Konwencje zapisu    16
    3.8. Operacje na plikach w systemie Windows    20
  4. Informacje ogólne 22
    4.1. Instalacja plików dodatkowych    22
    4.2. Uruchamianie programu    24
    4.3. Podstawy interfejsu użytkownika    25
    4.4. Elementy okna programu    28
    4.5. Podstawowe operacje konfiguracyjne    30
  5. Podstawy sterowania wyświetlaniem 40
    5.1. Panoramowanie (Pan)    40
    5.2. Obracanie swobodne (Free Orbit)    40
    5.3. Dynamiczna zmiana powiększenia (Zoom)    41
    5.4. Widok główny (Home View)    42
    5.5. Wywoływanie poprzednich i następnych widoków    42
    5.6. ViewCube    42
    5.7. Powiększenie wszystkich obiektów (Zoom All)    47
  6. Typowy przebieg procesu projektowania    48
    6.1. Parametryczność    48
    6.2. Koncepcja nauki podstaw metodyki projektowania    49
  7. Zadanie projektowe    50
  8. Modelowanie 52
    8.1. Podstawowe obiekty 3D    52
    8.2. Obiekty 2D w modelowaniu 3D    54
    8.3. Typowy przebieg procesu modelowania części    55
    8.4. Analiza zadania pod kątem modelowania części    57
    8.5. Pozycja robocza i płaszczyzny modelowania    57
    8.6. Brakujące wymiary    58
    8.7. Pomiary modelu części WSP    58
  9. Tworzenie modelu części ZAMEK    62
    9.1. Koncepcja standardowa    62
    9.2. Koncepcja zoptymalizowana    63
    9.3. Kroki 1 i 2 – tworzenie pliku i obiektu typu szkic    64
    9.4. Krok 3 – rysowanie profilu    68
    9.5. Krok 4 – więzy i parametry użytkownika    72
    9.6. Krok 5 – modelowanie elementu bazowego    81
    9.7. Krok 6 – współdzielenie szkicu i modelowanie elementów    84
    9.8. Krok 7 – modelowanie elementów wstawianych    90
    9.9. Krok 8 – weryfikacja poprawności i modyfikacja modelu    93
  10. Modelowanie zespołu 98
    10.1. Podstawowe pojęcia    98
    10.2. Typowy przebieg procesu modelowania zespołu    101
  11. Tworzenie modelu zespołu K-01 102
    11.1. Koncepcja modelowania    102
    11.2. Krok 1 – tworzenie pliku    103
    11.3. Krok 2 – wstawianie wystąpień składników    104
    11.4. Krok 3 – unieruchomienie wystąpień składników    109
    11.5. Krok 4 – więzy montażowe    109
    11.6. Kroki 5 i 6 – analizy poprawności i modyfikacja    112
  12. Redagowanie dokumentacji 2D 116
    12.1. Typowy przebieg procesu redagowania dokumentacji    117
  13. Tworzenie dokumentacji zespołu K-01 119
    13.1. Koncepcja redagowania dokumentacji    119
    13.2. Krok 1 – tworzenie pliku    120
    13.3. Krok 2 – standard rysunkowy    124
    13.4. Krok 3 – stałe elementy rysunku    125
    13.5. Krok 4 – tworzenie rzutu bazowego    127
    13.6. Krok 5 – tworzenie przekroju    129
    13.7. Kroki 6 i 7 – modyfikacja rzutów i uzupełnienie opisu    134
  14. Modyfikacja 152
  15. Modyfikacja projektu K-01 153
    15.1. Koncepcja modyfikacji    155
    15.2. Dokumentacja 3D – prezentacja    156
    15.3. Modyfikacja (kopii) modelu części    161
    15.4. Modyfikacja modelu zespołu    163
    15.5. Aktualizacja prezentacji    164
    15.6. Aktualizacja i modyfikacja (kopii) dokumentacji 2D    165
  16. Wybrane inne metody i narzędzia modelowania 175
    16.1. Modelowanie za pomocą narzędzia Otwór (Hole)    177
    16.2. Wykorzystanie płaszczyzny konstrukcyjnej    179
    16.3. Modelowanie przez obrót profilem (Revolve)    182
    16.4. Aktualizacja i modyfikacja pozostałych plików projektu K-01-M    184
  17. Zadania kontrolne 188
  18. Co dalej    196
  Bibliografia 198
  Skorowidz    200
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia