Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,30  59,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

41,3059,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu.
A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”
Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.
Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.
W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.
Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…
Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…
Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę


Liczba stron204
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-20908-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Social media    15
  1. Miłość od pierwszego wejrzenia     17
    1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów?    17
    1.2. Kogo szukasz?    17
    1.3. Strategia poszukiwań    18
    Ćwiczenie    18
      1.3.1. ONS czy TJ? – cel    18
      1.3.2. Festyniara, ciacho, kaszalot i towar – grupa docelowa    21
      Ćwiczenie    24
      1.3.3. Pikieta, branżówka – kanały komunikacji    26
      Ćwiczenie    27
      1.3.4. „Bułka przez bibiułkę, a ch… gołą ręką” – taktyka    27
      Ćwiczenie    28
      1.3.5. a czy p? Lokum? – zasoby    28
      1.3.6. Lipton czy zdjęliśmy simlocka – ewaluacja    29
      Ćwiczenie    29
      1.3.7. Typowe błędy strategiczne    31
    1.4. Pierwsze spotkanie!    33
    1.5 „Sex education”    34
  2. Randka (nie) w ciemno 37
    2.1. Randka w ciemno (prawie noc)    37
    2.2. Znaj czas sposobny    38
      2.2.1. Praktyczny przykład: salon fryzjerski    39
    2.3. Idealna randka    41
    2.4. Tale as old as time…    43
      2.4.1. Praktyczny przykład: Allegro    44
    2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło?    45
    2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo    45
    2.7. Widzą mnie, więc jestem    46
    2.8. Przez żołądek do serca    47
      2.8.1. Zasięg    47
      2.8.2. Zaangażowanie    48
      2.8.3. Wpływ    49
      2.8.4. Akcja    49
    2.9. Przeć naprzód    50
      2.7.1. Nie myl klientów i prospektów    51
    2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W    52
  3. Sakramentalne „tak”! 54
    3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już?    54
      3.1.1. Ale skąd wiedzieć, że nasi klienci są gotowi?    54
      3.1.2. Praktyczny przykład: sklep z ubraniami    56
    3.2. „The L Word”    56
      3.2.1. Drip marketing czy lead nurturing?    57
    3.3. Klientocentryzm    58
    3.4. Trzeba być jakimś    59
      3.4.1. Ale to oznacza, że będę odstraszać klientów!    60
      3.4.2. DNA marki    61
    3.5. Jak zamykać?    62
    3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy    62
      3.6.1. Z partnerem lepiej    63
      3.6.2. UTM    64
    3.8. Nail it!    67
    Ćwiczenie    70
      3.8.1. Sprzedawaj    70
    3.9. Nagi instynkt    71
    Ćwiczenie    72
    3.10. Miarka za miarkę    73
      3.10.1. Praktyczny przykład: wskaźniki    74
      3.10.2. Praktyczny przykład: produkt dystrybuowany u partnerów    77
    3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego    78
  4. I żyli długo i szczęśliwie 79
    4.1. Bondage – budowanie relacji    79
      4.1.1. Praktyczny przykład: NGO    83
    4.2. 24/7/365    84
    4.3. Marketing to maraton, a nie sprint    84
    4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI?    86
    4.5. Lojalna Jola    86
      4.5.1. Praktyczny przykład: agencja social media    88
      4.5.2. Jak budować program lojalnościowy?    89
    4.6. Lojalność to emocja    91
    4.7. Wierność jest nudna    91
    4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem    92
      4.8.1. Dziewięć i pół tygodnia – praca nad recenzjami 3 x P    93
    4.9. Rabat? Stolica Maroka!    95
    4.10. Partner, nie przyjaciel    96
    Ćwiczenie    96
  5. Techniki podrywu    98
    5.1. A co z innymi kanałami komunikacji?    98
    5.2. Wirus wszystko załatwi    99
    5.3. „Oczy szeroko zamknięte”    99
      5.3.1. Zrewiduj stronę    100
      Ćwiczenie    100
      5.3.2. Doszlifuj teksty (nie tylko na stronie www)    101
    5.4. Prawie się udało!    102
      5.4.1. Praktyczny przykład: produkt spożywczy    103
    5.5. Algorytm miłości    104
      5.5.1. Praktyczny przykład: pizzeria    108
      5.5.2. Linkedin    110
    5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding    112
    5.7. Czułe słówka    115
      5.7.1. Torowanie drogi do serca    116
      5.7.2. Halo?    116
      5.7.3. Podobieństwo i grupy    116
      5.7.4. Błędy poznawcze    117
      5.7.5. System 1 i System 2    119
      5.7.6. Samospełniające się proroctwo    120
      Ćwiczenie    120
    5.8. Moje miasto, a w nim…    120
    5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding    123
    5.10. Dlaczego klienci nie kupują?    126
      5.10.1. Odrzucone zaręczyny    127
  6. W buduarze… 128
    6.1. Pejcz na klientów – RFM    128
    6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie    129
    6.3. Kamasutra    130
    6.4. Do you think I’m sexy?    131
    6.5. Dobry content jest jak dobry seks    133
    6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę    137
    6.7. Swatka    138
    6.8. Dobry profil w social mediach    140
    6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja    141
    Ćwiczenie    146
  7. Stare dobre małżeństwo 147
    7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie    147
    7.2. Czy klient to nasz pan?    149
    Ćwiczenie    149
    7.3. Never second best    150
    Ćwiczenie    151
    7.4. Wychowanie to wyzwanie    151
    7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie!    152
    7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko    154
    7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P    155
    7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta    157
      7.8.1. Praktyczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci    158
      7.8.2. Dekalog    159
      7.8.3. Praktyczny przykład: księgarnia    159
      7.8.4. Dekalog    160
      7.8.5. Praktyczny przykład: producent telefonów    161
      7.8.6. Dekalog    161
      7.8.7. Praktyczny przykład: hotel    164
      7.8.8. Dekalog    165
      7.8.9. Praktyczny przykład: producent telewizorów    166
      7.8.10. Praktyczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci (odpowiedź)    166
    7.9. Jak uniknąć rozwodu?    167
      7.9.1. Bez orzeczenia o winie…    168
    7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę    169
      7.10.1. Dlaczego nie słuchamy?    169
      7.10.2. Skąd wiedzieć, że masz problem ze słuchaniem?    170
      7.10.3. Po co słuchać uchem, a nie brzuchem?    171
    7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby    171
      7.11.1. Praktyczny przykład: panele podłogowe    172
    7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz    173
    7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać?    174
  8. Poliamoria w praktyce    176
    8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas?    176
    8.2. Recykling treści    178
    8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście    180
    8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji    181
    Ćwiczenie    182
    8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić    183
  9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 184
    9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów    184
      9.1.1. Praktyczny przykład: coaching    185
      9.1.2. Praktyczny przykład: dziury w lejku    187
    9.2. Nie-lejek durszlakowy    188
    9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia    194
    9.4. Nowa szprycha    194
      9.4.1. Praktyczny przykład: preparat na żylaki, deski sedesowe, preparaty na hemoroidy    195
    9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa    196
  Do zobaczenia!    198
  Absolwent – spis tematów    199
  Spis rysunków    200
  Bibliografia, czyli polecam również    203
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia