EBOOKI WYDAWCY
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Pod patronatem:
Maja Gojtowska - Candidate experience - co to jest i dlaczego jest takie ważne?
Liczba stron | 276 |
---|---|
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8187-151-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
EBOOKI WYDAWCY
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
O autorce | str. | 11 |
1. Po co nam doświadczenia? | str. | 13 |
2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? | str. | 18 |
3. Dlaczego to takie trudne? | str. | 44 |
4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy | str. | 64 |
5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców | str. | 80 |
6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy | str. | 118 |
7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej | str. | 129 |
8. Analityka, głupcze! | str. | 166 |
9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów | str. | 184 |
10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów | str. | 204 |
11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? | str. | 239 |
12. Co możesz zrobić choćby zaraz? | str. | 253 |
Podziękowania | str. | 265 |
Dodatek 1 | str. | 269 |
Bibliografia | str. | 273 |