Go-Giver. Lider-Rozdawca

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

29,90

Format: epub, mobi

29,90

cena zawiera podatek VAT

Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam.
- John C. Maxwell, autor bestsellerów „New York Timesa”
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.
Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu – musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki.
Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna – albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
***
Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki Go-Giver. Rozdawca. Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem Endless Referrals i Adversaries into Allies. Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.
John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym Flash Foresight i Czerwonego kręgu z listy bestsellerów „New York Timesa” oraz bestselleru The Slight Edge. Jego napisana wspólnie z Betsy Myers książka Take the Lead została uznana przez Toma Petersa i „The Washington Post” za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.


Liczba stron180
WydawcaMT Biznes
TłumaczenieMichał Głatki
ISBN-13978-83-8087-852-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Okładka
  Strona tytułowa
  Strona redakcyjna
  Opinie
  Dedykacja
  Spis treści
  Wstęp
  1. Zdobywanie przywództwa
  2. Pytanie
  3. Ostatnie piętro
  4. Istota wpływu
  5. Serce operacji
  6. Język siły
  7. Praca
  8. Ubłocony
  9. Narodziny i śmierć
  10. Blizna na duszy
  11. Robbie
  12. Chaos
  13. Mowa
  14. Oddawanie przywództwa
  Manifest Bena
  Wskazówki do dyskusji
  Pytania do autorów
  Podziękowania
  O autorach
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia