Organizacja i Zarządzanie, 2008/52

Organizacja i Zarządzanie, 2008/52

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

2,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W czasopiśmie są publikowane artykuły naukowe zawierające wyniki badań i analiz z zakresu ogólnie rozumianej organizacji oraz inżynierii zarządzania i produkcji, a w szczególności: systemów produkcyjnych, logistyki, ergonomii, inżynierii jakości, marketingu, sterowania ekonomicznego, humanistyki i komunikacji w zarządzaniu, prawa gospodarczego i systemów informatycznych.


Liczba stron166
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Ewa BADZIŃSKA – Innowacyjne formy komunikacji marketingowej    5
  Innovative forms of marketing communication (recenzent: prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)    23
  2. Katarzyna BLANKE-ŁAWNICZAK – Proces przyśpieszonej internacjonalizacji – fenomen firm typu born global    23
  The accelerated internationalization process – the phenomenon of born globals (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    32
  3. Arkadiusz BOROWIEC – Zamówienia publiczne jako obszar gospodarki szczególnie narażony na korupcję    33
  Public orders as an area of the economy particularly open to the corruption (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    43
  4. Tomasz BRZĘCZEK – Zastosowanie addytywnego modelu wahań do prognozowania sprzedaży    45
  Application of additive fluctuations model to sales forecasting (recenzent: dr hab. Tadeusz Kufel, prof. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu    59
  5. Bartosz GODZISZEWSKI – Polityka dochodowa w świetle wybranych neokeynesowskich teorii bezrobocia    61
  Icomes policy and chosen neokeynesian theories of unemployment (recenzent: prof. zw. dr hab. Ryszard Barczyk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)    68
  6. Katarzyna GRZYBOWSKA, Izabela KUDELSKA – Ocena postaw i zachowań menedżerów na podstawie badań społecznych    69
  Assessment of managers’ attitudes and behaviours on the ground of the empirical research (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    78
  7. Małgorzata REMBIASZ – Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw    79
  Strategies of internationalization of small and medium-sized enterprises (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    90
  8. Piotr ROSIK – Teoretyczne aspekty regionalnej dostępności komunikacyjnej – przegląd podejść metodologicznych    91
  Theoretical aspects of regional accessibility – a review of methodological approaches (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    106
  9. Eulalia SKAWIŃSKA – Konkurencyjność MSP po wejściu Polski do strefy euro w świetle ocen menedżerów zarządzających w przetwórstwie mleczarskim    107
  SME’S competitiveness after Poland accession to EMU – view of managers in milk processing industry (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    126
  10. Katarzyna G. SOBIECH – Pojęcie klastrów w teoriach ekonomicznych    127
  The concept of clusters in economic theories (recenzent: prof. zw. dr hab. Marek Ratajczak, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)    138
  11. Marek SZCZEPAŃSKI – Przegląd opinii ekonomistów o teorii i praktyce nurtu liberalnego w ekonomii    139
  The overview of theory and praxis of economic liberalism (recenzent: dr hab. Małgorzata Kokocińska, prof., Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)    152
  12. Beata URBANOWICZ – Identyfikacja symptomów zagrożenia upadłością przedsiębiorstwa na przykładzie firmy z sektora energetycznego    153
  Identification of an enterprise bankruptcy risk symptoms in case analysis of a given company from an energy sector (recenzent: prof. dr hab. Tomasz Michalski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)    165
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia