Mity PR-u

Czy nie ma złej sławy?

1 opinia

Autor:

Rich Leigh

Format:

mobi, epub, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

41,30  59,00

Format: mobi, epub

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

41,3059,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.
Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych – zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.
Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: „Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili”."
Ze wstępu autora
"Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką."
Bartosz Milczarczyk
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR


Liczba stron318
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieAleksandra Ożarowska
ISBN-13978-83-01-20616-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O Autorze VII
  Podziękowania IX
  Wprowadzenie XIII
  Mit. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa     1
  Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć     13
  Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili     35
  Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody     55
  Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości     73
  Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo     87
  Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy     119
  Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy     133
  Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko     153
  Mit 10. PR to branża dla ekstrawertyków     165
  Mit 11. PR to lek na całe zło     175
  Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują     187
  Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług     201
  Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu     221
  Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami     235
  Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza     249
  Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami     267
  Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn     287
  Zakończenie     311
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia