Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

-17%

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

4 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

17,43  21,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 21,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,17 zł  


17,43

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w kontekście wykorzystania jej w działalności marketingowej przedsiębiorstwa. W rozdziale pierwszym podjęto studia nad klientem różnorodnie definiowanym w obrębie dziedzin naukowych. W rozdziale drugim podjęto próbę wyjaśnienia koncepcji zaangażowania klienta na gruncie teorii nauk o zarządzaniu. Dokonano chronologicznego zestawienia definicji zaangażowania klienta występujących w literaturze marketingowej. Następnie poruszono zagadnienia dotyczące uwarunkowań i motywów zaangażowania klienta oraz obszarów, form i konsekwencji płynących z zaangażowania zarówno dla klienta, jak i przedsiębiorstwa. Rozdział trzeci otwiera wprowadzenie do metodyki badań własnych, z uwzględnieniem stosowanej techniki badawczej, przebiegu badań, charakterystyki próby badawczej oraz rzetelności skal pomiarowych. Zaprezentowano wyniki badań własnych, których zasadniczym celem było poszukiwanie odpowiedzi na pytania, co motywuje klienta do zaangażowania, jakie uczucia wywołuje zaangażowanie u klienta oraz czy zaangażowanie ma charakter jednorazowy, czy powtarzalny. W ostatnim, czwartym rozdziale zaproponowano autorskie modele zaangażowania klienta o charakterze opisowym (typologia) oraz predykcyjnym.


Rok wydania2019
Liczba stron213
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-549-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Klient w koncepcjach marketingowych
  1. Orientacja na klienta w teorii nauk społecznych    13
  2. Ewolucja znaczenia klienta w marketingu    20
  3. Nowa definicja klienta w marketingu    26
  4. Oczekiwania klienta wobec praktyk marketingowych przedsiębiorstwa    32
  Rozdział II
  Zaangażowanie klienta – konceptualizacja i operacjonalizacja zagadnienia
  1. Istota i źródła koncepcji zaangażowania klienta    40
  2. Uwarunkowania i motywy zaangażowania klienta    56
  3. Obszary i formy zaangażowania klienta    63
  4. Konsekwencje zaangażowania dla klienta i przedsiębiorstwa    70
  Rozdział III
  Empiryczna identyfikacja zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
  1. Podstawy źródłowe i metodyka badań    76
  2. Motywacje klienta do zaangażowania w działalność marketingową przedsiębiorstwa    85
  3. Obszary zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa    103
  4. Formy zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa    108
  Rozdział IV
  Modele zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
  1. Teoretyczno-metodyczne aspekty budowy modeli zaangażowania klienta    117
  2. Modele opisowe zaangażowania klienta z wykorzystaniem sieci Kohonena    124
  3. Modele predykcyjne zaangażowania klienta z wykorzystaniem modelu hybrydowego CART-logit    137
  4. Wykorzystanie modeli zaangażowania klienta w praktyce marketingowej przedsiębiorstwa    149
  Zakończenie    155
  Aneks    161
  Bibliografia    187
  Spis rysunków    211
  Spis tabel     212
RozwińZwiń