Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

26,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

26,00

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług profesjonalnych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych, a także opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zastosowane w badaniach konsumentów indywidualnych i jednostek usług profesjonalnych.


Liczba stron258
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-212-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne    12
  1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii     12
  2. Kategoria usług profesjonalnych i ich klasyfikacja     22
  3. Definicje kategorii jednostek usług profesjonalnych i ich cechy     32
  3.1. Rodzaje oferowanych usług     38
  3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu     41
  3.3. Pracownicy jednostek usług profesjonalnych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości     42
  4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych     43
  5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług profesjonalnych     47
  Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe    57
  1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika     57
  2. Proces usieciowienia w sferze usług     65
  3. Relacje jako element sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy     80
  4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług profesjonalnych     87
  5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej     94
  Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych    105
  1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych     105
  2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta     127
  2.1. Wartości dla klienta w usługach profesjonalnych     133
  2.2. Wartość dla klienta w usługach profesjonalnych o charakterze systemowym     140
  3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji     143
  4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych     154
  Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług profesjonalnych    164
  1. Organizacja i metodyka badań własnych    164
  2. Modele wartości dla klienta na rynku usług profesjonalnych – w świetle badań empirycznych    168
  3. Studium przypadku – dobór przypadków    184
  3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów     187
  3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku    192
  4. Techniki gromadzenia danych    196
  5. Techniki analizy danych    197
  6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług profesjonalnych    197
  6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych    197
  6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego    199
  6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych    200
  7. Marketing sieciowych jednostek usług profesjonalnych – wyniki badań bezpośrednich    201
  7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej    201
  7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego    208
  7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych    215
  8. Model marketingu sieciowych organizacji usług profesjonalnych    220
  Zakończenie    226
  Bibliografia    231
  Spis rysunków    252
  Spis tabel    254
  Aneks    256
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia