Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

-25%

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

20,25  27,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

20,2527,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym – szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji, wskazania na znaczenie klientów w innowacyjnych działaniach przedsiębiorstw handlowych czy też określenia czynników stymulujących i ograniczających innowacje w handlu detalicznym. Konieczność podjęcia tego tematu wynika również z dotychczasowego stanu wiedzy na temat innowacji w handlu detalicznym. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej, metodycznej i empirycznej badań nad innowacjami w handlu i ich znaczeniem w kształtowaniu wartości dla klienta. Brak jest kompleksowych publikacji i opracowań, w których łączono by zagadnienia innowacji z wartością dla klienta w handlu detalicznym – dotychczasowe prace mają charakter fragmentaryczny. Innowacje są głównie przedmiotem badań w obszarze przemysłu, finansów i usług, natomiast sporadycznie są podejmowane w zakresie handlu. Podjęta problematyka pracy jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w handlu detalicznym, klienta oraz kreowanej dla niego wartości. Rezultatem tego jest różnorodność postawionych tu celów. Głównym celem pracy jest identyfikacja istoty i znaczenia innowacji w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta oraz określenie uwarunkowań i kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym. Różnorodne cele szczegółowe, jakie zostały postawione, można rozpatrywać w warstwie teoretycznej, empirycznej oraz aplikacyjnej.


Liczba stron276
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-185-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja    13
  1. Teoretyczne ujęcia innowacji    13
  2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym    20
  3. Źródła innowacji w handlu detalicznym    27
  4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich rodzaje    43
  5. Nowoczesne technologie w innowacjach w handlu detalicznym    55
  6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym    62
  Rozdział II
  Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym    78
  1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach    78
  2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu    90
  3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym    99
  4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności    108
  Rozdział III
  Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań    119
  1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym    119
  2. Źródła informacji i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym    125
  3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych    136
  Rozdział IV
  Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty    156
  1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych    156
  2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym    172
  3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów    178
  Rozdział V
  Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta    188
  1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym    188
  2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym    196
  3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów    204
  Rozdział VI
  Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku    215
  1. Plany innowacyjne przedsiębiorstw handlowych    215
  2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów    220
  3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów    227
  Zakończenie    237
  Aneks    247
  Bibliografia    249
  Spis rysunków    267
  Spis tabel    269
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia