Management Systems. Methods and Structures

Management Systems. Methods and Structures

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

3,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka prezentuje dwie grupy zagadnień: koncepcje i metody zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz struktury organizacyjne przedsiębiorstw. Obie grupy problemowe zazębiają się a ich rozróżnienie jest dokonane ze względu na dominujące w nich akcenty. W pierwszej grupie autorzy kładą nacisk na efektywność koncepcji i metod i prezentują w tym zakresie wyniki swoich badań literaturowych i empirycznych. W drugiej grupie problemowej autorzy przedstawiają struktury wirtualne, na poziomie zespołów inżynierii współbieżnej oraz sieci przedsiębiorstw, a także metodykę projektowania struktur organizacyjnych.


Liczba stron122
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7143-867-7
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  PREFACE    5
  Daria MOTAŁA    7
  1. Influence of management methods on the market effectiveness of enterprises Interpretation of research results    7
    1.1. Introduction    7
    1.2. Issue areas    9
    1.3. Results of analyses and their interpretation    12
    1.4. Analysis results with application of the rough set theory    17
    1.5. Conclusions    22
  References    24
  Sylwia PIERSIALA, Stefan TRZCIELIŃSKI    27
  2. The methodology of continuous improvement process management in a manufacturing system. Literature analysis    27
    2.1. Introduction    27
    2.2. Continuous improvement models’ analysis    28
    2.3. Hypotheses    41
      2.3.1. Hypothesis 1    41
      2.3.2. Hypothesis 2    42
      2.3.3. Hypothesis 3    43
    2.4. Literature analysis    44
    2.5. Conclusions    49
  References    49
  Robert MICHALSKI, Stefan TRZCIELIŃSKI    53
  3. From information to decision – business intelligence systems    53
    3.1. Introduction    53
    3.2. Evolution of decision support systems    54
    3.3. Business intelligence systems and decision-making – operational BI    56
    3.4. Data quality and time in decision-making    59
    3.5. Business effects of the implementation of BI    60
    3.6. Conclusions    61
  References    63
  Andrzej BORUCKI    65
  4. Customization as a way to extend software lifecycle    65
    4.1. Introduction    65
    4.2. Software customization methods    66
      4.2.1. Evolutionary development    67
      4.2.2. Incremental development    68
    4.3. Use of agile software development methods for customizing software    70
    4.4. Conclusions    75
  References    75
  Joanna KAŁKOWSKA    77
  5. Concurrent engineering virtual teams    77
    5.1. Introduction    77
    5.2. Virtual teams – some theoretical bases    77
    5.3. Virtuality of concurrent engineering team    82
    5.4. Model of concurrent engineering virtual team – an example    86
    5.5. Conclusions    88
  References    89
  Aleksander JURGA    91
  6. Paradigms of a virtual organization    91
    6.1. Introduction    91
    6.2. A virtual organization    92
    6.3. Features of virtual organization    94
    6.4. Creator of a virtual organization    96
    6.5. The model of life cycle of a virtual organization    98
      6.5.1. The phase of identification    98
      6.5.2. The phase of the formation of a virtual organization    100
      6.5.3. The phase of operational activity of a virtual organization    101
      6.5.4. The phase of disintegration of a virtual organization    101
  References    103
  Edmund PAWŁOWSKI    107
  7. Designing the organizational structure of a company. A concept of multidimensional design space    107
    7.1. Introduction    107
    7.2. A concept of design space    109
    7.3. Operationalization of design space    112
      7.3.1. Operationalization of dimension 1: interpretation of organizational structure, and dimension 5: principles of organizational structure design    112
      7.3.2. Operationalization of other dimensions of design space methodologies of modeling and designing of organizational structure    117
    7.4. Conclusions    120
  References    121
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia