Uczenie się przez życie

Uczenie się przez życie

Rozwój - kariera - praca

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W prezentowanych tekstach ukazano zachodzące w różnym wymiarze i z różnej perspektywy, relacje między całożyciowym uczeniem się, rynkiem pracy a rozwojem jednostkowym, społecznym czy instytucjonalnym; dotyczące przeobrażeń w sferze pracy, zmian we wzorach przebiegu karier, rozwoju człowieka dorosłego, edukacyjnych wyzwań współczesnego świata. Refleksje nad kategoriami pojęciowymi ujętymi w tytule omawianej pracy budują jej strukturę. W ujęciu całościowym rozdziały prezentują szeroki ogląd tematu, równocześnie jednak ukazują też różnorodne teoretyczne podejścia do omawianych zagadnień z autorskim ustosunkowaniem się do ważności podejmowanych kwestii. Niektóre z tekstów wyraźnie zorientowane są na problematykę karier, inne poprzez prezentowane analizy łączą problemy rynku pracy z wzorami przebiegu karier, czy też rynku pracy i wyzwań, istotnych dla całożyciowego uczenia się i rozwoju człowieka dorosłego.


Liczba stron226
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
ISBN-13978-83-232-3359-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozwój, kariera i praca a całożyciowe uczenie się. Dynamika wzajemnych zależności – uwagi wstępne Ewa Solarczyk-Ambrozik     7
  Transformacja pracy i zatrudnienia a kariera zawodowa. Perspektywa jednostkowa i organizacyjna Ewa Solarczyk-Ambrozik     19
  Edukacja i praca w jednostkowej biografii. Problem nadawania znaczeń Waldemar Segiet     37
  Zróżnicowane doświadczenia kobiet w karierze – implikacje dla teorii kariery Agnieszka Cybal-Michalska     57
  Kompetencja wyróżniająca jako element projektów karierowych Małgorzata Rosalska     71
  LLL osób odraczających dorosłość Józef Kargul     83
  Sukces i jego implikacje dla kształtowania tożsamości młodego człowieka Anna Wawrzonek     99
  Uczenie się w planach osobistego rozwoju debiutantów dorosłości. Między dorosłością a (nie)dorosłością Renata Konieczna-Woźniak     115
  Autodeterminacja fundamentem koncepcji LLL Renata Michalak     135
  Koncepcje biograficzne jako metody badawcze w edukacji dorosłych Joanna Szłapińska     151
  Kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów wymogiem rynku pracy Magdalena Barańska     173
  Szkoła jako organizacja ucząca się Monika Christoph     187
  Społeczna odpowiedzialność (biznesu) i zrównoważony rozwój – implikacje dla projektowania kariery zawodowej Elwira Litaszewska     203
  Kariery żołnierzy zawodowych w świetle profesjonalizacji Hanna Miler-Slawiczek     215
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia