Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

58,80

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 58,80 zł  


58,80

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.


Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar


Rok wydania2018
Liczba stron538
KategoriaPolitologia
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-227-9119-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     9
  Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki     27
    1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego     27
    1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego     57
    1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych     76
  Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego     101
    2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych     101
    2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0     112
    2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z     138
      2.3.1. E-społeczność marki politycznej     151
    2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego     160
      2.4.1. YouTube     160
      2.4.2. Facebook     171
      2.4.3. Twitter     179
  Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych     201
    3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych     201
    3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku     223
      3.2.1. Kampania prezydencka     235
      3.2.2. Kampania parlamentarna     284
      3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych     326
  Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych     331
    4.1. Polityczna kampania permanentna     331
      4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społeczościowych     341
    4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków     367
      4.2.1. Bilanse rządów     376
      4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny     395
      4.2.3. „Wakacje parlamentarne”     415
  Zakończenie     435
  Bibliografia     447
  Aneks 1     489
  Aneks 2     493
  Aneks 3     503
  Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji     521
  Indeks osobowy     529
RozwińZwiń