INNE EBOOKI AUTORA
Praca zbiorowa
Format:
ibuk
Działalność biznesowa przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych wymaga nawiązywania i utrzymywania relacji. W efekcie współpracy i rosnącej współzależności tworzą się powiązania sieciowe, które ułatwiają dostęp i rozwój zdywersyfikowanych zasobów. Wraz z rozwojem współpracy tworzą się i umacniają relacje, co w efekcie prowadzi do zmiany poziomu zaufania, który w znaczącym stopniu determinuje charakter współpracy podmiotów i przyczynia się do transformacji tych powiązań. Celem artykułu jest analiza transformacji relacji, która nastąpiła w efekcie rozwoju zaufania między kooperującymi podmiotami działającymi w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Do analizy wykorzystano studium przypadku firmy Euroflorist na rynku włoskim. Wyniki z przeprowadzonej analizy przyczyniły się do stworzenia modelu wpływu zaufania na relacje i współpracę między kooperantami w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Ponadto potwierdziły pozytywny wpływ zaufania na rozwój relacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 53 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Aleksandra Hauke-Lopes: Transformacja powiązań sieciowych w efekcie rozwoju zaufania w kooperacji z partnerem zagranicznym | 1 |
Paweł Mielcarek: Proces otwartej innowacji – operacjonalizacja koncepcji | 7 |
Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski: Innowacje technologiczne aktywizujące elastyczność implementacyjną w opinii polskich wytwórców – postulowany kierunek zmian | 13 |
Aneta Pachura: Analiza elementów kultury organizacyjnej w zarządzaniu projektem w sieci | 23 |
Monika Stelmaszczyk: Poprawa zdolności innowacyjnej poprzez orientację na organizacyjne uczenie się: wiek jako potencjalny moderator tential moderator | 30 |
Hubert Witczak: Wprowadzenie do związku między wybranymi prawami nauk a skutecznością zarządzania strategicznego | 40 |