Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsiębiorczości regionalnej. Temat ten został zbadany również przez pryzmat regionu Pomorza Zachodniego, co ma na celu ukazanie praktycznych aspektów powyższych zagadnień. Autorki kierują niniejszą monografię do przedstawicieli nauki oraz instytucji otoczenia biznesu i przedsiębiorców. Grono adresatów jest szerokie, ponieważ badania, w tym prze­prowadzone przez autorki, wskazały, że w budowie potencjału innowacyjnego oraz pozainnowacyjnego regionu niezwykle istotny jest ekosystem sprzyjający innowa­cyjności, złożony z wielu interesariuszy przedsiębiorczości. Tym samym autorki wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia zainteresuje interesariuszy ekosystemu przedsiębiorczości oraz przyczyni się do pogłębienia wiedzy w tym temacie.


Ze wstępu


Rok wydania2018
Liczba stron198
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN-13978-83-7972-208-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     9
  Rozdział 1. Uwarunkowania rozwoju w regionie ekonomicznym    13
    1.1. Czynniki rozwoju kreatywności regionów     13
    1.2. Koncepcje miasta kreatywnego     16
    1.3. Klasa kreatywna     18
    1.4. Od regionu tradycyjnego do kreatywnego     22
  
  Rozdział 2. Innowacje i ich znaczenie w podmiotach oraz ich źródła i dyfuzja    31
    2.1. Ekonomiczny wymiar współczesnych innowacji     31
      2.1.1. Istota innowacji     31
      2.1.2. Pojęcie i klasyfikacja innowacji     36
  
  Rozdział 3. Przedsiębiorstwa sektora MSP, ich specyfika i uwarunkowania innowacyjne    57
    3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw należących do sektora MSP     57
      3.1.1. Pojęcie oraz klasyfikacja przedsiębiorstw należących do sektora MSP    57
      3.1.2. Specyfika przedsiębiorczości mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw     59
      3.1.3. Czynniki rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw     65
    3.2. Innowacje w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach     69
      3.2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach sektora MSP     69
      3.2.2. Charakterystyka poziomu wdrażania innowacji w sektorze MSP    76
RozwińZwiń